Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: شخصی را امروز در فتنه می‌بینیم، اما تا دیروز با انقلاب بود؛ شخصی که دیروز مدیرکل یا رئیس بوده امروز در زندان است، این‌ها همگی عبرت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های سیاسی-عبادی این هفته تهران طی سخنانی اظهار داشت: خدا نعمت عقل را در وجود انسان مستقر کرده؛ چراغ عقل راهنمای زندگی بشر است و انسان را به دین هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عقل به انسان می‌گوید آنچه به نفع و مصلحت دنیا و آخرت است را باید به دست آوری و آنچه آسیب می‌رساند و خسران دنیا و آخرت در آن است، حرام است؛ همانطور که هیچ انسان عاقلی خود را جلوی گرگ نمی‌اندازد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه عنوان کرد: حادثه خبر نمی‌کند، به عنوان مثال شخصی را امروز در فتنه می‌بینیم، اما تا دیروز با انقلاب بود؛ این خطرات اخلاقی و سیاسی ممکن است در زندگی هر کسی اتفاق بیفتد.

صدیقی بر همین اساس اضافه کرد: اتفاق افتاده شخصی که دیروز مدیرکل یا رئیس بوده امروز در زندان است و سراغ او را باید در زندان‌ها گرفت، این‌ها همگی عبرت است. این نوع بلا‌های مادی، معنوی، آبرویی و آخرتی پیش‌بینی نشده در کمین است و انسان را شکار می‌کند، حال برای اینکه گرفتن این خطر‌ها و زیان‌ها و بلا‌ها نشویم باید به سنگر دعا و نیایش پناه ببریم.

*۹ دی نقطه عطفی در تاریخ است

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه‌های خود ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: نهم دی هم از روز‌های خدا و ایام الله است و هم تجدید خاطره ایام الله دوره انقلاب، ۲۲ بهمن ۵۷ و روز‌های طلایی ۱۹ دی قم و سایر روز‌هایی که اسلام را نجات داد و دشمن قهار و غدیر را به زانو در آورده و پیروزی خون بر شمشیر خشونت را در عالم به ثبت رساند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت شد.

وی افزود: ۸ ماه بود که استکبار عالم در سطح وسیع و در راس آن شیطان بزرگ و هم پیمانانش و همچنین غده سرطانی اسرائیل همه دست به دست هم داده بودند و سال‌ها نقشه کشیده و حتی زمان اجرای آن را هم مشخص کرده بودند و به دست کسانی پایان نظام اسلامی را پیش بینی کرده بودند که برخی از آن‌ها هرچه داشتند را از سفره شهدای ما به دست آورده و از اعتبار امام و ولایت مطرح شده و شهرت به دست آورده بودند که این هم از عبرت‌های بسیار بزرگ تاریخ است.

* دشمن با اربابان خارجی آتش فتنه را روشن کرد

صدیقی در ادامه عنوان کرد: دشمن با برنامه اربابان خارجی آتش فتنه را روشن کرد و هر آن چه را که می‌شد برای براندازی یک نظام از هیچ چیز کوتاهی نکردند.

* فتنه‌گران از تمام ابزار‌های بیرون و درون برای در هم ریختن نظام استفاده کردند

وی ایجاد ناامنی، بهم ریختگی، حمله، شرارت و ایجاد شبهه و ندای الله اکبر سر دادن در شب‌ها را از جمله اقدامات فتنه گران خواند و گفت: آن‌ها از همه ابزاری که از درون و بیرون می‌توانستند برای به هم ریختن نظام اسلامی استفاده کردند و این سکان داری کشتی انقلاب رهبر حکیم الهی بود که هم پروردگار ظرفیت و سعه صدر و عاطفه به ایشان عنایت کرده بود و ایشان حاضر نشدند مشکل را نظامی حل کنند.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس اضافه کرد: هشت ماه رهبری در تمام صحبت‌هایشان هم مخالفین را به حضور پذیرفتند و نمایندگان سران فتنه شخصاً به محضر ایشان شرفیاب شدند و هم هر کسی شبهه داشت مستقیماً در محضر نایب امام زمان خود توانست حاضر شود و اتمام حجت به معنای واقعی کلمه از ناحیه مقام نیابت به عمل آمد،، اما آن‌ها دست بردار نبودند. مردم تهران شب و روز آسایش نداشتند و بازار هم در ابهام وحشتناکی به سر می‌برد.

ادامه دارد..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدیقی خطیب جمعه تهران فتنه عبرت از فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط