Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:46:56 GMT

جدایی کالدرون از پرسپولیس قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۲۹۰۴

جدایی کالدرون از پرسپولیس قوت گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یک رسانه رومانیایی، با جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران و آندره آ استراماچونی از تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مشکلات مالی، حالا هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای جدایی سرمربی تیمشان، گابریل کالدرون بسیار نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد در پرداخت مطالبات این سرمربی آرژانتینی مشکلاتی به وجود آمده و حالا نگرانی طرفداران پرسپولیس برای جدایی این سرمربی دوچندان شده است. از طرفی شخص کالدرون هم بابات مشکلات موجود ناراحت و نا امید شده است و حالا کالدرون در زمان مقرر در مورد مشکلات با مدیران پرسپولیس بحث و تبادل نظر خواهد کرد، اما اگر اقساطش به موقع پرداخت نشود شخصا با توجه به بندی در قراردادش می‌تواند از سمت خود استعفا  دهد و پرسپولیس را در بحران جدیدی بگذارد.

این در حالی است که تیم پرسپولیس تهران امروز مقابل نساجی مازندران آخرین بازی خود را در نیم فصل اول فوتبالی انجام می‌دهد و باید برای نیم فصل دوم آماده شود.

بیشتر بخوانید: باقیمانده قسط اول قرارداد کالدرون به حسابش واریز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس