Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمنان به وسیله کانون های داخلی اهداف شوم خود را در کشورها پیاده می کنند، گفت: غربی ها در پشت پرده تمام فتنه ها هستند؛ انسان های با بصیرت پشت پرده مسائل مختلف را می شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (6 دی) در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: بصیرت محصول تقوا است و باید امور را از منابع علمی، عقلانی و وحیانی مطالعه کنید و بر اساس حب و بغض نفسانی و حزب و گروه های مختلف نروید که خداوند هم به شما تشخیص می دهد تا گرفتار فتنه ها نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه همواره جامعه بشری از انسان های شیطان صفت آسیب می بیند، گفت: در طول تاریخ و در زمان معاصر نیز این مشکل وجود دارد و انسان های شیطانی بار خود را بر دوش افراد احمق قرار می دهند لذا تنها راه حفظ تقوا است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه جای تقوا را هیچ چیزی نمی تواند پر کند، افزود: نباید به شخصیت ها نگاه کنیم بلکه باید حق را بشناسیم و انسان های بابصیرت پشت پرده مسائل مختلف را می شناسد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به وسیله کانون های داخلی اهداف شوم خود را در کشورها پیاده می کنند، ادامه داد: غربی ها در پشت پرده تمام فتنه ها هستند و در آبان ماه 98 تمام قداره بندان داخلی و خارجی در طرحی حساب شده فتنه جدیدی را اجرا کردند اما مردم طی دو روز در مقابل فتنه گران مواضع گرفتند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تاریخ تکرار می شود و تقوا تنها عامل نجات و سعادت انسان است، عنوان کرد: از وقتی پای استعمارگران به کشورهای اسلامی باز شد هدف آنان غارت منابع نفتی و ذخایر کشور و نابودی فرهنگ اسلامی در این جوامع است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه تقوا ایجاب می کند دشمن را بشناسیم، گفت: استعمارگران همواره با سوءاستفاده از نیروهای داخلی کارهای شوم و جنایات خود را در کشور انجام می دهند.

 

وی با بیان اینکه استعمارگران قبل از انقلاب با تصویب قانون کاپیتلاسیون جزء به تحقیر ایرانیان به هیچ چیز قانع نبودند و به وسیله منافق داخلی تا هر چه توانستند فساد کردند، افزود: از دشمن کاری ساخته نیست بلکه این کارها را احمق های داخلی انجام می دهند لذا باید به پشت پرده مسائل آگاه باشیم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به مسئله نفوذ دشمن، تاکید کرد: انسان خودی که به اسم مسلمان در کشور مجری برنامه بیگانه باشد از خود دشمن، دشمن تر است و اینها با بصیرت برای جامعه معلوم می شود.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید صف خود را از بیگانگان جدا کنیم، افزود: بصیرت ها جامعه رو به فزونی است اما باز هم کم می باشد و باید همچنان دشمنان را رصد کنیم. 

 

وی در پایان گفت: با حضور یکپارچه و بابصیرت مردم در روز حماسه 9 دی امسال امیدواریم آخرین فتنه ای باشد که دشمن بر روی آن تکیه می کند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر شب یلدا کانون های مساجد مجلس آلودگی هوای تهران آیت الله عبادی حماسه 9 دی خطبه نماز جمعه فتنه امام جمعه بیرجند بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش