Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هنگ مرزی تایباد روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: اقلام کشف شده شامل انواع برنج، روغن، شیر خشک، گوشت مرغ، لاستیک خودرو و انواع لوازم آرایشی است که حین خروج از کشور کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظم صمدی ادامه داد: در این ارتباط تعدادی متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد کشف و ضبط شده است.

صمدی افزود: با توجه به حضور پر رنگ نیروهای مرزبانی در مبادی ورودی و خروجی مرز دوغارون مبارزه با کالای قاچاق و سوخت، یکی از مهمترین رسالت های نیروهای مرزبانی در این نقطه از کشور است.

مرز دوغارون در ۱۲ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد و شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد نیز در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها تایباد مرز دوغارون افغانستان قاچاق سوخت خراسان رضوی کالای قاچاق مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مرز دوغارون افغانستان قاچاق سوخت خراسان رضوی کالای قاچاق مرزبانی تایباد مرز دوغارون افغانستان قاچاق سوخت خراسان رضوی کالای قاچاق مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید