Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر به مقایسه مارکوس رشفورد و کریستیانو رونالدو پرداخته است.

طرفداری-  به گزارش گل، رشفورد یازدهمین گل خود را در این فصل لیگ جزیره به ثمر رساند. این بهترین فرم او در تمامی دوران بازی اش در لیگ جزیره بوده است. سولسشر بعد از به ثمر رسانده گل سوم یونایتد با ضربه سر فوق العاده رشفورد، این بازیکن 22 ساله را با فوق ستاره اسبق یونایتد یعنی کریستیانو رونالدو مقایسه می کند:

او یک بازیکن فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مراقب خودش است و در سالن ورزش به سختی کار می کند. هنگامی که شما چنین پرشی را از او مشاهده کردید، این فقط در مورد داشتن شجاعت توسط او و بلند شدن برای رسیدن به آن نقطه است. من پسری را به یاد می آورم (کریستیانو رونالدو) که هنگامی که با او بازی می کردم و وقتی که او نزدیک دروازه بود، به خوبی از ضربات سر خود برای رسیدن به گل استفاده می کرد و ما اغلب این دو را با یکدیگر مقایسه می کنیم. بنابراین، این یک نشانه دیگری از طرف مارکوس است که کریستیانو در هنگام داشتن سن او از آن استفاده می کرد.

آنتونی مارسیال در این بازی موفق به ثبت بریس شد و میسون گرینوود نیز در این بازی موفق به گلزنی شد. مارسیال ششمین گل خود را در این فصل لیگ برتر به ثمر رساند و سولسشر تاکید می کند که نیاز دارد تا بهتر از این مهاجم فرانسوی استفاده شود:

نکته اصلی این است که ما باید توپ را به او برسانیم. او کسی نیست که در تمام مدت بازی در تمامی نقاط در حال دوندگی باشد. ما باید توپ را به او بدهیم و او را تغذیه کنیم. من فکر می کنم که بازیکنان ما نیز بارها این را گفته اند. ما نیاز داریم تا آنتونی را بیشتر تغذیه کنیم و بیشتر رو به جلو بازی کنیم و سعی کنیم که بیشتر توپ را به بازیکنان خط حمله خود برسانیم. به طور ویژه برای آنتونی مهم است که در طول بازی توپ را دریافت و لمس کند. گل اول او در این دیدار درست به مانند همان گلی بود که در بازی با منچسترسیتی به ثمر رساند یعنی توپ را درانتهای زمین دریافت کرد و با پای چپ خود اقدام به شوت زنی کرد. او می توانست در این بازی هتریک کند.

منچستریونایتد اکنون در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و 4 امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد. روز شنبه شاهد آخرین بازی یونایتد در سال 2019 میلادی با تیم برنلی هستیم. شیاطین سرخ در ماه ژانویه بازی های سخت و حیاتی را پیش روی خود دارند. در لیگ جزیره آن ها باید با لیورپول و آرسنال در خاج از خانه بازی کنند و در جام حذفی نیست باید به مصاف وولورهمپتون در خارج از خانه بروند. آن ها همچنین در این ماه در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه در بازی رفت و در ورزشگاه اودترافورد میزبان منچسترسیتی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم

در جریان پیروزی امشب النصر مقابل الوحده در لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو 3 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (25.8MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد