Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی و امنینی استاندار اردبیل گفت: در حال‌حاضر گروه‌هایی از کوهنوردان و هلال‌احمر در محل سقوط جنگنده حضور دارند و تلاش همه جانبه‌ای برای مشخص شدن وضعیت خلبان وجود دارد و احتمالا تا آخر وقت امروز وضعیت خلبان مشخص شود. تاریخ انتشار: 13:25 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۶۱۲

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،به نقل از تسنیم، بهروز ندایی اظهار داشت: در حال حاضر امکان حضور هلی کوپتر به دلیل وزش باد شدید و کولاک در محل سقوط جنگنده وجود ندارد و کوهنوردان و نیرو‌های هلال احمر و ارتش با تجهیزات کامل در محل حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از سقوط هواپیمای جنگنده بلافاصله جلسه شورای بحران به مدیریت معاون سیاسی استاندار اردبیل تشکیل و نیرو‌ها و گروه‌های مختلف از هلال احمر، ارتش و مدیریت بحران به محل اعزام شدند و به دلیل وزش باد شدید و کولاک در روز اول امکان فرود و حضور هلی کوپتر در محل وجود نداشت.

ندایی افزود: در روز دوم نیز سرعت باد بیش از ۹۰ کیلومتر بود و هلی کوپتر توان بالا رفتن به محل را نداشت و گروه هلال احمر و کوهنوردی و ارتش با تجهیزات کامل محل حادثه و سقوط را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: پرواز بر فراز قله سبلان برای کشف لاشه و خلبان هواپیمای جنگنده  

وی اظهار کرد: از صبح امروز نیز کوهنوردان و نیرو‌های هلال احمر و ارتش در محل حادثه حضور یافته و در تلاش هستند هرچه سریعتر وضعیت خلبان هواپیما را مشخص کنند که احتمالا تا آخر وقت امروز وضعیت خلبان مشخص می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: مدیریت بحران استان وضعیت اعزام و اکیپ و گروه‌ها و تجهیزات را بر عهده داشته است و وضعیت هواپیما نیز از طریق ارتش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سقوط جنگنده جنگنده سقوط جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد