Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با گله مندی به داوری دیدار امروز این تیم برابر نامی نو اصفهان، گفت: داور بین المللی بود ولی افتضاح قضاوت کرد.

منیژه زیبا در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که یعنی داور دیدار امروز تیم های فوتسال ملی حفاری و نامی نو اصفهان، بین المللی بود ولی بسیار بد قضاوت کرد، گفت: بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ما رو به اتمام بود ولی یک دقیقه مانده به پایان مسابقه، داور یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: واقعا داوری این دیدار یک طرفه بود و من نمی دانم خانم فهیمی و آقای ممبینی که خودش خوزستانی است، در کمیته داوران فدراسیون چکار می کنند. در بازی رفت با همین تیم نیز در اهواز سر ما را بریدند و اکنوم در اصفهان هم همین کار را با ما کردند. من نمی ردانم چه مشکلی با تیم حفاری دارند؟

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری بیان کرد: داوری واقعا افتضاح و یک طرفه بود. اگر فدراسیون دوست دارد، ما تیم را از لیگ برتر بیرون می کشانیم و با این هزینه ها بازی هم نکنیم، بهتر است. واقعا داور بد سوت زد. داور یعنی قاضی. می خواهم بدانم وجدان او چه می شود که به این صورت سوت زد؟

وی عنوان کرد: در بازی با مس رفسنجان نیز سر ملی حفاری را بریدند ولی به احترام آقای ممبینی سکوت کردیم اما نمی شود که ما احترام بگذاریم ولی بعد به این صورت با تیم ما رفتار کنند.

زیبا گفت: داور چهارم دیدار امروز با اصفهان، فقط توجه اش به نبمکت ما بود تا اعصاب ما را به هم بریزد. نیمکت حریف آن همه سر و صدا داشت ولی یک بار هم داور چهارم به آن ها چیزی نگفت. در هر بازی نیز داور چهارم مسئول عذاب دادن نیمکت ملی حفاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ليگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد