Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:09:35 GMT

ضرورت برخورد با قانون ‌شکنان در موضوع آب

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۲۳۳

ضرورت برخورد با قانون ‌شکنان در موضوع آب

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از قوه قضائیه درخواست داریم توازن دو استان در کارگروه بررسی مشکلات آب حفظ، حرف دو استان شنیده و جلوی قانون شکنی گرفته و با قانون‌شکنان برخورد شود.

حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام، ششم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در برابر فشارها و توطئه‌ها تسلیم نشوید، اظهار کرد: اگر تسلیم شوید بازنده هستید، تسلیم نشوید، ولایتی و خدایی شدن درس قرآن است که خداوند در آیات آن را ترسیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام راحل(ره) آیه‌ای از آیات خداست که راه این آیت خدا باید درست ادامه پیدا کند و انقلاب که دستاورد و امانت این آیت الهی در دست ماست دچار خدشه نشود، امام(ره) معجره است که با اعجاز آمد و این راه نورانی را پیش پای من و شما قرار داد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه کارگزاران نظام در تصدی افراد در پست‌ها و مردم هم در انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، تصریح کرد: هرکاری می‌توانید انجام دهید تا معجزه این آیت بزرگ به دست فرزندانمان برسد و در این آزمون روسفید شویم.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: عراق روزی به برکت ایران قدرت عظیم پیدا کرد اما امروز در اثر اختلافات و فتنه‌های آمریکایی در بحران قرار گرفته که به لطف الهی به ‌خود خواهند آمد و این آسیب برایشان عبرتی خواهد شد، اما این جریان عبرت و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ما شیعه هستیم و این عظمت را به آسانی به دست نیاورده‌ایم، بیان کرد: روز ۹ دی ماه با مناسبت‌های مختلف در تاریخ ثبت شده است و ۹دی ۸۸ بصیرت شما در تاریخ ثبت شد و فتنه بزرگی که همگان در آن تصمیم گرفتند با بی‌بصیرتی انقلاب را تمام کنند، شما مردم استان زودتر به صحنه آمدید و فتنه را جاروب کردید.

وی افزود: لذا جلسات بصیرتی باید  مستحکم باشد و درس‌ها و عنایت‌های پروردگار را برای یکدیگر بازگو کنیم زیرا که مقاومتمان بالاست و باید بیشتر و بیشتر شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد خطاب به مسئولان ملی و استانی، گفت: مسئولان استانی نسبت به نقاط صعب‌العبور استان توجه بیشتری داشته باشند و راه‌های مراکزی مانند اردل و کوهرنگ و ... که نیاز به بازگشایی دارند به سرعت انجام شود، همچنین تدارکات لازم همچون نفت و گاز برای این مناطق مهیا شود و  دولت گاز رسانی در اردل، بازفت، شیخ‌علی‌خوان و ... را سرعت بخشد.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: از عزیزان قوه قضائیه درخواست داریم توازن دو استان در کارگروه بررسی مشکلات آب حفظ، حرف دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان شنیده و جلوی قانون شکنی گرفته و با قانون‌شکنان برخورد شود.

وی در پایان گفت: مردم استان کنارهم مشکلاتشان را حل می‌کنند و نمی‌گذارند از مطالباتشان سوء استفاده کنند ولی از مسئولان انتظار دارند مشکلاتشان را حل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مجید احمدی گفت: تکمیل و توسعه تپه نورالشهدا و اتصال آن به پارک‌ملت در سال جاری اجرا می‌شود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرای این طرح از ماه آینده آغاز شود.

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند