Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:07:21 GMT

بصیرت، راه رصد توطئه های دشمن

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۲۸۱

بصیرت، راه رصد توطئه های دشمن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نماینده، ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: توطئه‌های طراحی شده در اتاق فکر دشمن را باید مرتب و مستمر رصد کنیم وعلاوه بر تقوا، باید بدون حب و بغض‌های سیاسی و حزبی و با مشورت با آگاهان در عرصه‌های مختلف به بصیرت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بر اساس آیات الهی بصیرت بی‌شک محصول تقوا است، افزود: انسان‌های مکار همواره اهداف خود را از طریق افراد نادان، بی بصیرت و ناآگاه دنبال می‌کنند و تاریخ بشریت همواره از این ناحیه آسیب دیده است.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه داشتن بصیرت در مواردی که به سرنوشت اجتماعی عموم مردم و جامعه بشریت ارتباط دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: همین بصیرت مردم باعث شد که فتنه سال ۸۸ حدود هشت ماه، فتنه سال ۹۶ نیز هشت روز و فتنه سال جاری نیز تنها ۴۸ ساعت طول بکشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هرچند فتنه سال ۹۸ تنها ۴۸ ساعت طول کشید، ولی نباید بگذاریم به همین میزان هم در ایران اسلامی دشمن فتنه‌انگیزی کند

او عنوان کرد: دشمن هر گاه از تسلط بر مسلمانان ناامید شود، تلاش بر رسیدن به اهداف خودش از طریق نفوذ می‌کند، که تاریخ اسلام موارد زیادی از این موضوع دارد.

عبادی ادامه داد: بخشی از دینداری و بصیرت ارتباط مستقیم با دشمن‌شناسی دارد که نباید از این مهم غفلت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تبیین آسیب‌رسانی دست‌نشاندگان استعمارگران به ایران اسلامی ادامه داد: دزدیدن ذخایر کشور، بستن حوزه‌های علمیه، کشتار در مسجد گوهرشاد، کشتار‌های متعدد علما و قانون کاپیتولاسیون نمونه‌های کوچکی از این آسیب‌ها است.

او تصریح کرد: یک ایرانی و یا مسلمان که به هر دلیل مجری طرح و اوامر بیگانه است، بیش از خود دشمنان و استکبار جهانی برای این کشور آسیب‌زا است و نمی‌توان نام «خودی» را بر روی او گذاشت.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رصد دشمنان فتنه انگیزی تاریخ اسلام دشمن شناسی کشتار علما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل..

کد خبر 749363

دیگر خبرها

  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان