Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:33:28 GMT

قرص‌های مشکوک، فروش کیک را در بجنورد نصف کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۲۸۸

قرص‌های مشکوک، فروش کیک را در بجنورد نصف کرد

رییس اتحادیه خوار و بار فروشان بجنورد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس اعلام کسبه مرکز استان، نگرانی ها از وجود قرص در کیک، سبب شده تا میزان خرید این فرآورده غذایی به صورت چشمگیری کاهش یابد.

محمدرضا معماریانی با بیان اینکه بیشترین کسادی بازار کیک، در بوفه های مدارس گزارش شده است، اظهار داشت: بعضا کیک های مدارس جمع آوری و به انبارها بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین ضرر در موضوع وجود قرص های مشکوک، به عمده فروشان تحمیل شده است.

رییس اتحادیه خوار و بار فروشان بجنورد گفت: خرده فروشان، یک یا ۲ کارتن کیک خرید می کنند و با موضوع پیش آمده،  همان میزان روی دستشان می ماند اما عمده فروشان در فروش کیک ها، به مشکل خورده اند.  

رییس اتاق اصناف بجنورد هم گفت: انتشار خبرهای مربوط به جاسازی قرص در کیک، سبب هراس مردم از مصرف این محصول و کاهش خرید آن شده است.

مهدی امیدوار اظهار داشت: البته در بازار بجنورد، هیچ موردی از کیک های آلوده به قرص مشاهده نشده است اما مردم همچنان نگران هستند.

وی افزود: به مردم توصیه می شود حتی المقدور کیک مصرفی فرزندان خود را از فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید کرده و از تهیه آن به صورت فله ای خودداری کنند.  

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: جاسازی قرص در کیک، با هدف ضربه به صنعت غذایی کشور انجام شده است و البته مردم ما به این موضوع واقف هستند که جاسازی قرص در فرآیند تولید کیک ها اتفاق نیفتاده است.  

اتحادیه خواروبار فروشان بجنورد هزار عضو دارد.  

در شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد، مرکز خراسان شمالی، ۱۲ هزار کاسب مشغول فعالیت هستند.   

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خراسان شمالی صنعت بجنورد کیک قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه