Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید قریشی، پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های مهریز با اشاره به اجرای طرح «همگام با کتابخانه همراه با مدرسه» اظهار داشت: در قالب این طرح، هزار و ۷۳۲ نفر از دانش آموزان مهریزی به عضویت کتابخانه‌های این شهرستان درآمدند.

وی افزود: در هفته کتاب کلاس‌های آموزش قصه گویی، نمایش‌نامه خوانی، نشست‌های کتابخوان، معرفی و جمع‌خوانی کتاب و آشنایی با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه توسط کتابداران به دانش‌آموزان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی در این نشست گزارشی از فعالیت کتابخانه‌های شهرستان مهریز در سال جاری و هفته کتاب و کتابخوانی ارائه کرد.

اجرای طرح روستای دوستدار کتاب در ۵ روستای مهریز

مهدی دهقان‌زاده، بخشدار مرکزی مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: مسئله حق انتفاع کتابخانه‌های روستایی روضه الشهدا میرک آباد و شهدای خورمیز با پیگیری دهیار و اعضای شورا رفع می‌شود.

دهقان زاده افزود: طرح روستای دوستدار کتاب در پنج کتابخانه روستایی ارائه شده و امید است که در سال جاری رتبه خوبی را در این جشنواره کسب کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری کلاس‌های محاسبات ذهنی با چرتکه اشاره کرد و ادامه داد: در کتابخانه مهر بهادران ۳۰ نفر از اعضای این کتابخانه در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند که در مسابقات شهرستانی ۱۵ نفر حائز مقام شدند و هفت نفر در مسابقات استانی کسب مقام کردند و یک نفر در مسابقات بین المللی ترکیه به مقام سوم دست یافت.

دهقان زاده از کتابداران خواست تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی استعدادها را شناسایی و در جهت شکوفایی آن تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این نشست برخی از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

کد خبر 4808592

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز کتابخانه بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بیرجند گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز مشهد آبگرفتگی معابر خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند