Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:00:49 GMT

خروج مرد ۴۵ ساله از حادثه بهمن توچال

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۴۲۰

خروج مرد ۴۵ ساله از حادثه بهمن توچال

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت محبوسین بهمن در ارتفاعات توچال گفت: تاکنون یک مرد ۴۵ ساله از حجم زیادی برف بیرون کشیده شده که وضعیت جسمانی وی وخیم گزارش شده است. این فرد به نیروهای اورژانس تحویل داده شده تا در خصوص وضعیت جسمانی وی اظهار نظر کنند.

به گفته وی، بر اساس اعلام عوامل حاضر در محل تنها همین یک نفر در برف محبوس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی سلیمی رئیس امداد و نجات سازمان هلال احمر نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه یک نفر از افرادی که در بهمن گرفتار شده بود خارج شده است، گفت: به گفته نیروهای محلی دو نفر در برف گرفتار شده بودند که یک نفر نجات پیدا کرده است برخی از حاضران در محل نیز اعلام کردند ۴ نفر در محل حضور داشتند بنابراین همچنان عملیات امداد و نجات ادامه دارد و آمار دقیقی در این رابطه اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: هنوز نمی توان در خصوص وضعیت جسمانی نجات یافته از بهمن سخن گفت زیرا امکان برگشت وی و افزایش علایم حیاتی وجود دارد و تنها عوامل اورژانس می توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.

کد خبر 4808578 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان آتش نشانی توچال آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی شهر تهران هفته پژوهش اداره کل محیط زیست استان تهران سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت