Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیری آنری به تمجید از عملکرد شگفت انگیز شاگردان کلوپ پرداخته است.

طرفداری- بعد از پیروزی 0-4 لیورپول مقابل لسترسیتی، تیر آنری از عملکرد قرمزها به وجد آمده است.

به گزارش Liverpool Echo، تیری آنری درباره لیورپول گفت:

کاری که لیورپول انجام می دهد غیر عادی است. باید از تماشای چنین تیمی خوشحال باشید. همانطور که همه می دانند من طرفدار لیورپول نیستم، اما دوست دارم که چنین تیمی با همچین نحوه بازی ای را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری افزود:

هر طور که بخواهید آن ها پیروز می شوند، آن ها بازی ها را زشت پیروز می شوند، با خلاقیت به پیروزی می رسند، با جنگندگی می برند. قبلا نیز گفته ام، آن ها توقف ناپذیر هستند. کاری که آن ها در لحظه انجام می دهند ترسناک است.

آنری ادامه داد:

او (کلوپ) هیچوقت به تیمش نخواهد گفت که آن ها قهرمان شده اند زیرا آن ها در ماموریت قهرمانی قرار دارند. آن ها تا به حال قهرمان نشده اند، پس بعد از پیروزی مقابل لسترسیتی متوقف نمی شوند. آن ها بعد از 38 بازی و هنگامی که داور سوت زد و قادر به جشن گرفتن با جام باشند، می ایستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزاری رویداد خشتانه گفت: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.   دکتر فهیمه السادات میرجلیلی اظهار داشت: این رویدادعلمی دانشجویی همزمان با هفته بزرگ داشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.   دکتر میرجلیلی در ادامه تصریح کرد: رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند با انجام کار‌های تیمی که یکی ازنیاز‌های رشته‌ی معماری می‌باشد آشنا شوند.    وی هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر؛ در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.    گفتنی است: نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور اساتید صاحب نظر؛ بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری است.

دیگر خبرها

  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم