Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه محافظه‌کاری در جوانان کمتر و روحیه جهادی بیشتر است، گفت: اگر به جوانان اعتماد و آنها هم خود را اثبات کنند، انگیزه برای نسل‌های آینده ایجاد می‌شود. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌شاهرودی در دیدار و نشست صمیمی با دانشجویان فعال فرهنگی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری و عزم جزمِ جوانان در جهت پیشرفت در گام دوم انقلاب اظهارداشت: باید جوانان با قدرت و انگیزه‌ بیشتر، در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و فرامین رهبری تلاش و گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جوانگرایی به گردش نخبگان و کشور کمک کرده چراکه محافظه‌کاری در جوانان کمتر و روحیه جهادی بیشتر است؛ بنابراین اگر به جوانان اعتماد و آنها هم خود را اثبات کنند، انگیزه برای نسل‌های آینده ایجاد می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه کار با جوان چندان راحت نیست، گفت: مشکلات و رفتارهایی که در سنین بالا دیده می‌شود در جوانان خیلی کمرنگ و آنان بدون تعارف بحث‌هایشان را مطرح کرده، لذا همین مسئله کار با جوانان را مشکل می‌کند.

وی با اشاره به عواملی که در مغفول ماندن جوانان دخیل است، افزود: این مسئله چند طیف و گروه مخاطب داشته که بخشی از آن مربوط به سیاستمداران، مسئولان و مردم بوده، چراکه در بزنگاه‌هایی که باید این نگاه را ترویج و تبلیغ کنند، به هر دلیلی به این وظیفه پرداخته نشده است.

امام جمعه کرمانشاه: باید به جوانان برای مسئولیت‌پذیری و‌ مدیریت میدان بدهیمروایت امام جمعه تبریز از بازدیدش از دانشگاه‌ها / سخت‌گیری‌های بی‌جهت سبب شده جوانان از ما فاصله بگیرندهمدان| جوانان انقلابی در صحنه علم و فناوری ورود کنند

حسینی‌شاهرودی با یادآوری بخشی از فرمایشات رهبری درباره بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: انقلاب جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث و وارد عرصه مدیریت کرده و روحیه و باور «ما می‌توانیم» را به همگان منتقل کرد به برکت تحریم دشمنان اتکاء به توانایی داخلی را به همه آموخت و این منشاء برکات بزرگ شد.

وی به چگونگی محقق شدن مدیریت جهادی پرداخت و خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی با رویکرد جوانگرایی و جانشین پروری عملی می‌شود و باید این دو اصل در کنار باشند.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان استفاده از نیروهای جوان، دانا، مومن و خستگی‌ناپذیر را لازمه مدیریت جهادی دانست و ابراز داشت: بی‌گمان یک مجموعه جوان، دانا، مومن و مسلط بر دانسته‌های اقتصادی در درون دولت می‌تواند به این مقاصد برسد؛ بنابراین باید در دوران پیش رو میدان فعالیت به چنین مجموعه‌ای داده شود.

حسینی‌شاهرودی یادآور شد: وقتی که مدیریت جهادی با جوانگرایی همراه باشد، مسیر هموار می‌شود؛ بنابراین باید جوانان در تراز انقلاب تربیت و پرورش کرده تا بتوانند مسئولیت قبول کنند.

انتهای پیام/486/ش

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گیلان فعالیت می‌کنند و به امورات مردم می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور میدانی گروه‌های جهادی در حوادث و بحران‌های مختلف بیان کرد: گروه‌های جهادی به صورت سازمان یافته و شناسنامه دار آماده مقابله با هر نوع بحران هستند.

ابراهیمی از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۵۶۰ نفر در سطح استان از سوی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد و اضافه کرد: در طی سال گذشته با ۱۱۵۰ فقره وام اشتغال به صورت انفرادی و کارفرمایی و ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه معرفی به بانک‌ها در راستای تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در استان که از ۱۴ الی ۲۱ اردیبهشت انجام می‌شود افزود: هدف سازمان بسیج سازندگی خدمت رسانی با بهره گیری از ظرفیت‌های گسترده بسیج و اقشار مختلف مردم است.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از تحویل ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: از تعهد ساخت ۷۵۰ واحد مسکن به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس ۵۰ واحد مسکن در هفته بسیج سازندگی به مددجویان تحویل داده می‌شود

ابراهیمی از ارائه حدود ۱۵۰۰ خدمت در ایام نوروز و رمضان در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۴۶۸ گروه جهادی شامل ۲۲۲۰ نفر، در دوران عید و رمضان حدود ۱۵۰۰ خدمت مختلف به مردم ارائه کردند.

به گفته وی، در ۶ سال گذشته ۲۰۰۰ مسکن از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخته و تحویل مردم داده شد.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از اجرای حدود ۸۰۰ کیلومتر آسفالت روستایی در این استان خبر داد و اضافه کرد: از ۸۴۸ کیلومتر آسفالت روستایی تعهد بسیج سازندگی حدود ۸۰۰ کیلومتر طی ۱۵ ماه انجام شده است.

کد خبر 6094290

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند