Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:49:13 GMT

حماسه ۹ دی ملت ایران را زمان شناس کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۹۱۲

حماسه ۹ دی ملت ایران را زمان شناس کرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به حماسه ۹دی در سال ۸۸ بیان کرد: افرادی که به جریان فتنه کمک کردند و خسارات زیادی به ملت ایران وارد کردند تقوای الهی و احکام الهی را مد نظر نداشتند.

وی اظهار داشت: در انتخابات ۸۸ افرادی که قبل از این انتخابات از مسولان بودند و از کیفیت برگزاری انتخابات آگاه بودند خواستار انتخابات مجدد شدند و مدعی ابطال انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردی قبل از آنکه آرا شمارش شود خود را رییس جمهور مملکت معرفی کرد و از سوی دیگر ادعای تخلف در انتخابات را مطرح کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به خطبه معروف مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان در سال ۸۸ اضافه کرد: کسانی که نهادشان پاک بود یقین یافتند که ادعاهای مطرح شده نادرست بوده است.

 وی افزود: در طول ۶ ماه دیدید که چه اتفاقاتی در مملکت افتاد، خسارت‌های مالی زیادی بر مردم وارد شد و نیروهای بسیجی شهید شدند؛ در این فاصله مقام معظم رهبری و افراد بصیر و آگاه، روشنگری خود را انجام دادند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در این راستامردم ایران همانند  سال ۵۷ که به میدان آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در ۹ دی پرشور حضور یافتند و حماسه آفریدند و دشمن را مأیوس کردند.

وی افزود: دشمن در جریان فتنه۲ هدف داشت، یکی اینکه دولت را در دست بگیرد و دوم اینکه کشور را به آشوب و جنگ داخلی بکشاند.

وی با بیان اینکه با آگاهی مردم و روشنگری‌های فرهیختگان، دشمن به عقب رانده شد، تصریح کرد: در ۹ دی مردم لحظه و زمان را شناختند و به موقع حضور یافتند، مردم به موقع از انقلاب و فرامین رهبر انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه خرم آباد با دعوت مردم به حضور حماسی  در مراسم روز ۹ دی در شهرها و بخش‌های استان اظهار داشت: تنها راه علاج و درمان مشکلات را بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب می دانم، برگردیم و این شعارهای انقلاب را اجرا و محقق کنیم.

وی با بیان اینکه ساده زیستی که در ابتدای انقلاب همه از صدر تا ذیل داشتند امروز باید دنبال کنیم ادامه داد: باید برگردیم به آن نقطه‌ای که شکاف‌های طبقاتی نبود، برگردیم به عدالتی که داشتیم.

وی گفت: اکنون ایام تصویب بودجه است، نمایندگانی که می‌خواهند در تراز انقلاب عمل کنند به استان‌های محروم توجه کنند؛ در تصویب و اختصاص بودجه به استان‌ها، مناطق کمتر توسعه یافته و دچار مشکل دیده شود.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه الان فصل تصویب بودجه در ارتباط با حقوق‌ها و دریافتی‌ها است،افزود: باید لوایح و طرح‌هایی در مجلس در تراز انقلاب به تصویب برسد که برای مقامات تا چندین سال افزایش حقوق نباشد و این اعتبار بین طبقات محروم توزیع شود.

وی تاکید کرد: حق الزحمه سفرهای خارجی نصف یا حذف شوند، اکنون زمان توجه به اقشار فقیر است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: پس از دیدار با رهبر انقلاب، ایشان فرمودند به وزیر صنعت در ارتباط با صنایع لرستان توصیه لازم شده است.

وی افزود:به زودی وزیر صنعت به لرستان سفر می کند و مشکلات صنایع استان را بررسی می‌ شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه لرستان نماز جمعه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه لرستان نماز جمعه لرستان نماینده ولی فقیه لرستان نماز جمعه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود