Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه ورامین، گفت: سفر سرزده رئیس قوه قضاییه به شهرستان ورامین که بدون هماهنگی و صبح زود انجام شد، حرکتی بسیار شایسته و لایق تحسین است؛ حضور رئیس یک قوه بدون تشریفات و اطلاع قبلی و دیدار با مردم گرفتار و اطلاع از وضعیت این دستگاه جای تقدیر بسیار دارد. تاریخ انتشار: 15:01 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۶۴۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: روز ولادت با فضیلت حضرت زینب به نام روز پرستار نامگذاری شده است که به پرستاران زحمت کش تبریک می‌گوئیم و برای آنان آرزوی توفیق داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به ولادت حضرت عیسی مسیح افزود: این ولادت را گرامی می‌داریم و از مسیحیان جهان می‌خواهیم تعالیم آن پیام آور توحید را مورد توجه قرار دهند، او طرفدار مظلومین بود، امروز مسیحیان اگر پیرو پیامبر خود هستند باید بر علیه امثال ترامپ و ماکرون قیام کنند، یقیناً اگر حضرت مسیح امروز در میان ما بود با آنها مبارزه می‌کرد، با کمال تأسف برخی امثال ترامپ و اوباما و سران آمریکایی آبروی مسیحیت را بردند و اگر کلیسا و رهبران مسیحیت برای آئین خود ارزش قائل هستند باید از آنها رسماً تبری بجویند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: عزیزان نیروی انتظامی با اجرای طرح پاکسازی در ۱۰ نقطه شهر ورامین به مبارزه با مواد مخدر، حمل سلاح، مفاسد اجتماعی و اخلاقی پرداختند که طبق گزارش فرماندهی محترم نیروی انتظامی ورامین، سرهنگ بیرانوند این طرح موفقیت آمیز بوده و در نهایت امنیت را برای مردم به همراه داشته است، بدیهی است مبارزه با این جرایم عزم همگانی را می‌طلبد و باید همه مردم و دلسوزان جامعه در این زمینه همکاری و کمک داشته باشند چرا که این موارد برای همه تهدید کننده و ویرانگر است و اگر برخورد نشود آتش آن دامن همگان را می‌گیرد و تنها راه مبارزه و تنبیه مجازات مفسدین نیست قطعاً کارهای فرهنگی لازم است و باید همه در اجرای کارهای فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی در این حوزه تلاش کنند.

وی بیان داشت: سفر سرزده رئیس محترم قوه قضائیه به شهرستان ورامین که بدون هماهنگی و صبح زود انجام شد، حرکتی بسیار شایسته و لایق تحسین است؛ حضور رئیس یک قوه بدون تشریفات و اطلاع قبلی و دیدار با مردم گرفتار و اطلاع از وضعیت این دستگاه جای تقدیر بسیار دارد، من هم که از حضور ایشان مطلع شده خدمت ایشان رسیدم و از طرف مردم از اقدامات عمومی بخش دستگاه قضائی تشکر کردم و خواستار توجه بیشتر مجموعه قضائی شدم، در هر صورت ای کاش این شیوه تمام مدیران بود که بدین گونه عمل کنند.

بیشتر بخوانید:
بازدید از پیش اعلام نشده آیت الله رئیسی از دادگستری شهرستان‌های پیشوا و ورامین/ کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی یکی از علل مهم اطاله دادرسی/ تاکید رئیس دستگاه قضا بر کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان

خطیب جمعه ورامین گفت: باید دولتمردان در تمامی رده‌های مدیریتی همین گونه عمل کنند وگرنه از قافله مردم عقب می‌ماند کما اینکه برخی عقب مانده‌اند، و دیدیم در سفر رئیس دستگاه قضا کسانی که در دادسرا حضور داشتند به راحتی و بدون واسطه و حضوری مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشتند و ایشان نیز دستورات لازم را صادر فرمودند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۹ دی ماه و سالگرد شهادت شهیدان شیرازی، میرزایی، و کریمی عنوان داشت: یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم بسیاری از حاضران در نماز جمعه یقیناً ۴۸ سال پیش را ندیدند ۱۵ ساله بودند و ساکن این شهر بودند آن روزها مبارزه با رژیم طاغوت و روزهای ایستادگی در برابر آمریکا و مزدورانش روزهای بزرگی بود مردم با تمام وجود در برابر مستکبران ایستادند و مبارزه کردند.

محمودی بیان داشت: شهرستان ورامین نیز با پیشینه درخشان ۱۵ خرداد شاهد هجمه‌های مبارزه با طاغوت بود در سال ۵۷ تظاهرات و ایستادگی مردم بر علیه رژیم بود که سبب شد خون برخی شهدای این منطقه در امامزاده کوکب الدین بر زمین ریخته شود و نامشان برای همیشه جاودان شد، پس بسیاری از جوانان مجروح و دستگیر شدند و رعب و وحشت در سطح شهر حاکم شد و آنها به خانه‌ها حمله می‌کردند و شیشه‌ها را می‌شکستند و نیروی گاردی رژیم شاه که از تهران اعزام شده بودند، آن روز چه ظلم‌ها که بر مردم روا شد خون شهدا توسط رژیم شاه بر زمین ریخته شد و پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.
امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: ما وظیفه داریم که یاد شهدا را زنده نگه داریم لذا امروز بعد از این هجمه‌ها ممکن است عده‌ای بگویند گلباران مزار شهدا چه نیازی است و مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند؛ کنگره شهدا تجلیل از شهیدان کاری لازم و وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما است چرا که سیاست و حرکت خبیثانه با هدف فراموشی سپردن نمادهای انقلاب به ویژه جهاد و شهادت جریان دارد که باید در مقابل آنها ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه ورامین و پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟

آفتاب‌‌نیوز :

حسین نوش‌آبادی با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از ۹۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

نماینده ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار ۱۵ خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به ۳ استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است