Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:15:08 GMT

پرسپولیس-نساجی با چاشنی پایتخت 6

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۴۱۶۹

پرسپولیس-نساجی با چاشنی پایتخت 6

عوامل مجموعه سازنده سریال پایتخت امروز به محل هتل تیم نساجی و بعد از آن به ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا صحنه های مربوط به این قسمت از سریال را فیلمبرداری کنند.

به گزارش" ورزش سه" سریال پایتخت 6 در حالی که فیلمبرداری آن ادامه دارد در هفته های اخیر با حواشی و اخبار متفاوتی همراه بوده است. حضور عوامل این سریال در تمرین تیم نساجی که مربوط به بخشی از قصه این فصل از سریال است خیلی زود در رسانه های ورزشی بازتاب پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این قسمت از سریال بهتاش با بازی بهرام افشاری قرار است صحنه هایی را به عنوان دروازه بان تیم نساجی بازی کند :" بهتاش در سودای پیتر چک شدن و بازی برای نساجی به عنوان دروازه‌بان به تمرینات این تیم می رود." این حرفی است که سیروس مقدم درباره صحنه های فوتبالی فصل ششم سریال پایتخت مطرح کرده است.

 


امروز عوامل سریال پایتخت به همراه سیروس مقدم کارگردان این سریال و بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش به هتل محل اقامت نساجی رفتند و با رضا مهاجری سرمربی و بازیکنان و عوامل تیم دیدار کردند. گفته می شود عوامل سریال به ورزشگاه آزادی هم می روند تا صحنه هایی رابگیرند.


سیروس مقدم پیش از این و در سال 1377 سریالی با مضمون فوتبال و با عنوان "به سوی افتخار" را ساخته بود که به مسایل درون فوتبال و حتی بخش های پشت پرده آن می پرداخت. او و همچنین عوامل اصلی فیلم مثل محسن تنابنده، احمد مهران فر و بهرام افشاری نیز پیش از این از علاقمندی شان به فوتبال گفته اند.

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت