Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:44:11 GMT

دشمنان در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ سرافکنده شدند 

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۴۱۸۳

دشمنان در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ سرافکنده شدند 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این در حالی است که قشرهای مختلف ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی از این آزمون مهم سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه امسال، افزود: شرکت در تمامی انتخابات ها یک وظیفه شرعی و قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دعوت می شود که مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو داشته باشند تا مشت محکمی به دهان دشمنان زده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: اول تا هفتم دی ماه هر سال به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده و فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی نیز در سال ۱۳۵۸ از سوی امام خمینی (ره) صادر شد.  

وی ابراز داشت: سواد عامل توسعه، پیشرفت، موفقیت و پویایی همه جانبه هر کشور و ملت است و به همین دلیل نیز اهمیت ویژه ای دارد.

امام جمعه یاسوج گفت: نرخ باسوادی مردم کهگیلویه و بویراحمد در اوایل انقلاب حدود ۳۰ درصد بود اما با تلاش ها و اقدام های ارزنده متولیان امر هم اینک به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار پس از واقعه کربلا با سخنرانی ها و روشنگری های خود نقش مهمی در ماندگاری آن ایفا کرد.

وی افزود: پرستاران به عنوان فرشتگان زمینی خدمات ارزنده ای در عرصه سلامت، بهداشت و درمان به مردم ارائه می دهند.  

برچسب‌ها سواد آموزی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد آموزی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه یاسوج سواد آموزی انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد