Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد معتمدی در ادامه تور کنسرت‌هایش به اردبیل رفته و برای دومین بار آلبوم «حالا که می‌روی» را به صورت زنده اجرا می‎‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  محمد معتمدی در ادامه تور کنسرت‌هایش دومین اجرای زنده آلبوم «حالا که می‌روی» را در شهر اردبیل انجام می‌دهد. پیش از این نیز اجرای این آلبوم توسط خواننده محبوب موسیقی کلاسیک، اول آذرماه در سالن وزارت کشور تهران انجام شده بود که با استقبال بالای تهرانی‌ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین اجرای زنده آلبوم «حالا که می‌روی» بنا بر آنچه که در بلیط فروشی آمده روز 13 دی ماه و در سالن فدک انجام می‌شود و رهبری ارکستر در اجرای اردبیل نیز همچون اجرای زنده تهران، به عهده محمدرضا عقیلی خواهد بود.

آلبوم «حالا که می‌روی» اسفندماه 97 منتشر شد که اشعار تمامی قطعات آن برگرفته از کتاب «رودخوانی» محمد مهدی سیار شاعر معاصر کشور بود. آهنگسازی این آلبوم بر عهده فرید سعادتمند بوده و هومن نامداری، علی مزیدی و میلاد بیضا نیز وی را در تنظیم آهنگ‌های این آلبوم یاری کرده‌اند.

در این آلبوم علاوه بر قطعه «حالا که می‌روی»، قطعات «باور نمی کنی»، «دل‌های فروشی»، «حالا که می‌روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار» و «کجایی» نیز آمده است.

موسسه موسیقی ماوا که زیر نظر سازمان هنری رسانه‌ای اوج فعالیت می‌کند حامی اصلی آلبوم «حالا که می‌روی» بود و در اجرای این کنسرت‌ها نیز نقش بسزایی دارد. 

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمد معتمدی سازمان اوج حالا که می روی کنسرت اردبیل مرکز موسیقی ماوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» آماده شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه و بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمود‌های محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است.

استیفایی توضیح داد: در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر ساز‌های ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

پیمان خازنی آهنگسازی این اثر را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه