Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه نقنه با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری ۹۴ درصد مردم باسواد هستند، گفت: از مسؤولان ذی‌ربط تقاضا دارم که بی‌سوادی را خصوصا در استان‌های محروم ریشه کن، کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ لطف‌الله ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ شهر نقنه، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س)، گفت: در آن موقعیت بحرانی کربلا، ایشان فهمیدند چه باید بکنند و امام خود را پشتیبانی کردند، باید بر سر بزنگاه‌ها بیدار باشیم و بدانیم چه باید بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نقنه، با یادآوری فتنه 88، ادامه داد: قبل از خوابیدن غبار فتنه‌ها، برخی نمی‌دانستند چه کسی درست می‌گوید و کدام راه درست است، بعد از فتنه بسیاری از حقایق مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران به دنبال تفرقه در بین مردم و مسؤولان هستند، بیان کرد: باید با فتنه‌ها، با قدرت و صلابت روبه‌رو شد، کسی که چم و خم فتنه را بشناسد می‌تواند از این آزمون‌ها عبور کند.

امام جمعه شهر نقنه با بیان اینکه ۹ دی حماسه‌ی عظیم مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده، گفت: این حماسه ماندگار خواهد ماند و در تاریخ ثبت شد، بی‌شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نبود آتش فتنه خاموش نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف ایران هر چند سال یک مرتبه شاهد فتنه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: آنچه در این قائله‌ها مهم است، بصیرت  و آگاهی مردم است و آنچه موجب آگاهی و بصیرت مردم می‌شود توجه به معنویات، ولایتمداری، دشمن‌شناسی، جریان‌شناسی، شبهه‌شناسی، آسیب‌شناسی، غرب‌شناسی، ارتباط با اهل بصیرت و ... است.

 ملک‌پور با اشاره به روز نهضت سواد آموزی در هفته پیش‌رو، گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران کاهش بی‌سوادی است، تا سال ۵۷ تقریبا ۴۹ درصد مردم سواد داشتند اما از زمان انقلاب تاکنون بیش از ۹۶ درصد مردم باسواد هستند.

امام جمعه شهر نقنه بیان کرد: در استان ما ۹۴ درصد مردم باسواد هستند از مسؤولان ذی‌ربط تقاضا دارم که بی‌سوادی را خصوصا در استان‌های محروم ریشه کن، کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه آگاهی امام جمعه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است