Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور تبریز بیان کرد: هفته قبل دربازی مقابل پارس جنوبی جم که معوقه بود، بازنده شدیم و حالا یک بازی معوقه دیگر مقابل تراکتور داریم. بازیکنانم تحت تاثیر بازی با شهرخودرو و باخت مقابل این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا بازی  دشواری داریم و از احتمال برقراری بازی خبری نداریم.

تغییر اعضای هیئت مدیره را به فال نیک می‌گیریم

فرکی افزود: اعضای هیئت مدیره پییکان چند روز پیش تغییر کرد و آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در آینده بتوانیم مشکلاتمان را  برطرف کنیم. مشکلات ماگاهی مالی و گاهی روحی روانی است.   امیدوارم با حضور اعضای جدید هیئت مدیره  بتوانیم این مسیر را بهتر ادامه بدهیم.  

برنامه‌های سازمان لیگ ما را بی اعتماد کرده است

فرکی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه برنامه ریزی سالیانه سازمان لیگ بر مبنای تیم ملی است و واقعا به آن توجهی نداریم. تا هفته پنجم رقابت‌های لیگ بدون مشکلی برگزار می‌شد و بعد با احتساب ۵ هفته به استقبال بازی‌های دیگر می‌رفتیم، اما به یکباره برنامه تغییر کرد و دیدار مقابل پارس جنوبی جم هم یکی از آن‌ها بود و از طرفی بازیمان مقابل تراکتور به دلیل آلودگی لغو شد، اما الان هوا آلوده‌تر از روز بازی قبلی است. مقصر این برنامه ریزی  سازمان لیگ نیست. شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که باعث شده به برنامه‌های سازمان لیگ بی اعتماد باشیم.

۱۰ روز از نقل و انتقالات را از دست دادیم

او گفت: کاش مانند دهه‌های ۴۰، ۵۰ و ۶۰ برنامه فوتبال، هفتگی اعلام می‌شد.   الان به برنامه سالیانه اعتقادی ندارم چرا که عملی نمی‌شود. ما اکنون ۱۰ روز از نقل و انتقالات را از دست می‌دهیم. این عدالت نیست. تیم‌هایی مانند سایپا و پیکان که به سختی تیم‌داری می‌کنند و بازیکنان را حفظ می‌کنند و به علاوه اینکه از حمایت هوادار هم بی بهره ایم.

بازی‌های فشرده‌ای در لیگ داشتیم

فرکی همچنین عنوان کرد: از روز ۳۰ آبان تا ۸ آذر دیدار‌های زیادی انجام دادیم. اول  با یک روز جابجایی در جام حذفی با سپاهان بازی کردیم، بعد از آن به آبادان رفتیم و نهایتا با استقلال دیدار کردیم. در حالی که ۵ ساعت قبل از بازی  ورزشگاه این دیدار عوض شد و در نهایت در حالی که میزبان بودیم، میهمان شدیم. بعد هم که به اصفهان رفتیم و در لیگ بازی کردیم. دوباره  به مشهد رفتیم و با شهر خودرو مصاف کردیم.   به عسلویه رفتیم و با پارس جنوبی با آن همه خستگی مقابل حریفی قدرتمند که در خانه بازی می‌کرد، دیدار معوقه‌مان را انجام دادیم.

به یک کادر پروازی تبدیل شده ایم

فرکی  همچنین عنوان کرد:  مثل مهماندار‌های هواپیما تنها ۲ روز مرخصی داریم و دوباره بایدپرواز کنیم. یک ماه با چنین شرایطی نمی‌توانستیم کار‌های تاکتیکی  انجام بدهیم. برای بازیکن سخت است که بخواهد با این شرایط کار کند، واقعا تبدیل به یک کادر پروازی شده ایم!

هیچوقت داور را به خدا واگذار نمی‌کنم

فرکی در ادامه اطهاراتش در خصوص شرایط داوری هم بیان کرد: تیم ما مظلوم واقع شده است وهیچ وقت هم نظرمان نسبت به داور‌ها عوض نمی‌شود. در بازی مقابل شهرخودرو سوء تفاهمی پیش آمد. در حالی که فکر می‌کردیم بازی تمام شده است، به سمت داور رفتم که او یکدفعه به من کارت قرمز داد. در حالی که در آن صحنه حق با تیم ما بود. اشکان خورشیدی هم تصور نمی‌کرد گل شهرخودرو از نقطه کرنر زده شود، اما آن صحنه روی روحیه تیمی ما موثربود. هیچگاه داور را به خدا واگذار نمی‌کنم و نظرم نسبت به جامعه داوری تغییر نمی‌کند. اما در حق ما اجحاف شد.   

تراکتور افت محسوسی داشته است

فرکی در مورد بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد:  تراکتور تیم بسیار خوبی است و برای قهرمانی هم بسته شده است، اما بنظرم افت محسوسی داشته است.   باید از منصوریان تشکر کنم که از مربی ایرانی دفاع کرد.   این حرف دل خیلی از مربیان ایرانی دارند. بازیکنان و مربیان ایرانی هم نسبت به مربیان خارجی زحمت زیادی می‌کشند تا دیده شوند و فریادرسی داشته باشند. فوتبال همه آن چیزی که در صفحه تلویزیون می‌بینید، نیست.  

بازی زیبایی مقابل تراکتور ارائه می دهیم

فرکی عنوان کرد: اگر بازی‌ها طبق برنامه انجام می‌شد، باید با تراکتور  تحت هدایت دنیزلی بازی می‌کردیم که ۲ باخت متوالی آورد. اما حالا شرایط عوض شده و باید با تراکتوری بازی کنیم که الهامی سرمربی آن است. حالا ما با دو باخت مقابل این تیم قرار می‌گیریم. فردا هم می‌خواهیم دست پر از بازی خارج شویم.   فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی و زیبایی را شاهد خواهیم بود.

مشکلات مربیان ایرانی از خارجی بیشتر است

فرکی در مورد قرارداد با مربیان خارجی که بدون هیچ دلیلی ایران را ترک می‌کنند عنوان کرد:  وارد جزئیات نمی‌شوم، اما مربیان خارجی قرارداد می‌بندند و از فضای دیگر به فوتبال ما می‌آیند و شاید مربیان ایرانی هم اگربه کشور دیگری بروند همان عرق و تعصبرا که فوتبال ایران دارند، آنجا نداشته باشند. البته بخشی از مسائل مالی خواهد بود. مثلا کالدرون می‌گوید با وجود سه بار  قهرمانی پرسپولیس باز اظهار می‌کند که من می‌خواهم با این تیم موفق شوم. این حرف محترم است. او می‌خواهد در کنار پول به فوتبال هم نگاه می‌کند تا اعتبارش را بیشتر کند. مشکلات مربیان و بازیکنان ایرانی چند برابر بیشتر از خارجی‌ها است، اما کمتر اعتراض می‌کنند. یک ماهی است که همه بسیج شده‌اند تا  استراماچونی را به استقلال برگردانند و چندین بار شاهد این موارد بودیم.

از نظر زمانی به نسبت سایپا عقب افتادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان به آغاز تمرینات سایپا برای دور برگشت مسابقات لیگ واکنش نشانداد و بیان کرد: سایپا تمرینات خود را برای دور برگشت آغاز کرده و ما می‌خواهیم فردا آخرین بازی نیم فصل اول را انجام بدهیم و پس از آن ۶ روز به بازیکنان استراحت بدهیم. از نظر زمانی با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.  

فرکی در پایان گفت: با توجه به مسائلی که گفتم بهتر است به پیشنهاد من فکر کنند، چون در آن صورت نگرانی نخواهیم داشت. اعلام هفتگی برنامه مسابقات به مراتب بهتر از اعلام تقویم سالیانه‌ای خواهد بود، که اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: واسعی: نبود مربی به استقلال کمی ضربه زد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند