Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد به اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام روی انتخابات مجلس حساسیت داشتند. رهبر انقلاب فرموده‌اند مجلس بسیار مهم است و مجلس تکیه گاه عزت اسلامی و ملی است. مجلس تضمین کننده منافع عمومی ملت و سد محکمی در برابر تعرض و طمع ورزی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نژاد افزود: شورای نگهبان صلاحیت‌ها را تأیید می‌کند. شاید همه ملاک‌ها دستش نباشد. اینکه شورای نگهبان تأیید کرده معنایش این نیست که بررسی و تحقیق نکنیم بلکه به وعده‌ها و شعارها توجه نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی کاندیداها اینقدر وعده می‌دهند؛ انگار نماینده مدیر اجرایی است. به شعارهای توخالی گوش ندهید. برخی برای چند رأی پیش هر کس و ناکس می‌روند و خودشان را سبک می‌کنند. اگر فرد لایق باشد خود مردم به سراغش می آیند. آدم متشخص خردمند و دغدغه مند نسبت به مشکلات کشور انتخاب کنید.

امام جمعه عسلویه سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی را تبریک گفت و افزود: در این چهل سال نهضت سواد آموزی، کارهای بزرگی انجام داده از همه عزیزان که در این عرصه خدمت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

هاشمی نژاد روز ۹ دی روز تاریخی و به یاد ماندنی بصیرت و میثاق با ولایت دانست و بیان کرد: در این روز دشمنان به واسطه مردم مأیوس شدند مردم مجدداً وفاداری خود را به نظام اسلام و ولایت به نحو شایسته ای ابراز کردند و حماسه‌ای نو و تازه آفریدند.

وی تاکید کرد: کار دشمنان در این روز سخت شد و دشمن متحیر ماند و عقب نشینی کرد. انشاالله در روز ٩ دی شما مردم ولایتمدار با حضور در مصلای نمازجمعه یک بار دیگر بیعت خود را با رهبری و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی به نمایش بگذارید.

امام جمعه عسلویه به مسائل شهری اشاره کرد و افزود: مردم شهر عسلویه شدیداً اعتراض دارند به اینکه برخی با بیت المال بازی می‌کنند. چه به روز بیت المال می‌آورند؟ خیابان درست کردند چند میلیارد خرج کردند ولی یک حوضچه است باید کسی پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: شهردار سابق، شورای اسلامی، پیمانکار، مهندس ناظر و چه کسی باید جوابگو باشد. خیانت مگر شاخ و دم دارد؟ چرا خیانت می‌کنید؟ کسی که ناکارآمد است و می‌آید این کار می‌کند باید جوابگو باشد. فراتر از شهر و شهرستان باید پاسخگو باشند.

هاشمی نژاد از حضور گروه جهادی پاسداران در شهرستان عسلویه و حضور آنان در نماز جمعه تشکر کرد و افزود: در این چهل سال هر جا نظام اسلامی نیاز داشته سپاه نشان داده در وسط میدان بوده است.

کد خبر 4808688

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز مشهد آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد.

 عباس پوریانی امروز در گفت‌و با خبرنگاران افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.
وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.
پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • جلوگیری از هدررفت آب در بوستان‌ها
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد