Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:03:24 GMT

عدالت در پرداخت یارانه معیشتی رعایت نشد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۴۷۷۶

عدالت در پرداخت یارانه معیشتی رعایت نشد

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: متاسفانه برخی از بی‌عدالتی‌ها مردم را ناحت می‌کند چرا که مردم کمبودها را رعایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،"آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: اهمیت به عدالت در مکتب انبیا خصوصا در مکتب اسلام و ائمه اطهار و در بیانیه گام دوم رهبری سفارش اکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت همدان افزود: عدالت بر پایه تقوا بنا شده و همواره مورد تاکید دین اسلام است بنابراین تمامی اقشار جامعه و مسوولان باید برای رعایت عدالت در تمامی عرصه ها تلاش کنند. 

 

وی تصریح کرد: مردم با شناخت لازم از نامزدها نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند و بدون آگاهی فرزندان خود را انتخاب نامزدهای ناشناس قرار ندهند.

 

وی اظهار داشت: مجلس باید مجلس شورای اسلامی باشد لذا لازم است این بار یک فرد دلسوز نظام به مجلس برود و رای مردم در دستان این نماینده ها امانت است.

 

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به حماسه نهم دی ماه ۸۸ خاطرنشان کرد: این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد بود و دشمن در حالیکه دنبال اهداف بزرگ با راه اندازی اغتشاش ها بود اما با تدبیر نظام دسیسه آنها نقش بر آب شد.

 

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مسئولین ما دنبال اجرای عدالت نیستند و این بی عدالتی ها ناراحت کننده است، اظهار کرد: باید قدردان مردم با بصیرت همدان باشیم که هرگز تن به اغتشاش ها ندادند و تیر دشمنان در این تحرکات  به سنگ خورد.

 

وی گفت: بصیرت مردم عزیز در طول چهل سال گذشته در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبری معظم انقلاب در مقابل مستکبرین جای شکر‌گذاری دارد و قطعا لطف و مدد الهی همراه چنین مردمی خواهد بود.

 

آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه مسئولان نیز باید به دنبال اجرای عدالت در جامعه باشند به ویژه در بحث پرداخت یارانه عدالت رعایت شود‌، گفت: متاسفانه برخی از بی‌عدالتی‌ها مردم را ناحت می‌کند چرا که مردم کمبودها را رعایت می‌کنند.

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مجلس فعالیت های مسجدی عدالت معیشتی نماز جمعه همدان حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • بابک زنجانی عفو شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد