Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات ضمن بیان اینکه اقناع سازی مردم وظیفهٔ بنده نیست خطاب به مردم و فعالان فضای مجازی بخش تأکید کرد: من طرفدار مسئولان نیستم! از الان تا قیامت طرفدار شما مردم هستم.

وی ابراز کرد: اکنون طرحی در رودک و امین آباد در حال انجام است که الان هشدار می دهم، مسئولان اگر طرحتان توجیه دارد بیایید مردم را اقناع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم حق استفاده از آب، خاک و هوای پاک را دارند اگر قرار است پس آب فاضلاب جایی دیگر به این منطقه بیاید ما راضی نیستیم برای آبادی هیچ کجا حتی یک روستای ما خراب شود.

خطیب جمعه رودبار قصران تصریح کرد: بنده نه مسئولیت اجرایی دارم نه عمرانی که خودم سر پروژه بروم، تخصصی هم در این زمینه ندارم پس شما موظف هستید مردم و معتمدان را در مسجدشان جمع کنید و اگر طرحتان سلامت است آن را توجیه کنید.

حسنی اذعان داشت: امیدواریم حال که کمتر از ۳ ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده تنشی در منطقه ایجاد نشود. این امر نیز وابسته به مدیریت مدبرانه و هوشمندانهٔ مسئولان بویژه فرماندار و بخشدار است.

امام جمعه رودبار قصران ضمن گلایه از عملکرد برخی از شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران خاطرنشان کرد: شکایات فراوانی از ساخت و سازها با عکس و مستندات به دست ما می رسد که امیدواریم قانونی باشند که اگر نباشند و مردم ببینند ساختمانی خلاف ضوابط و قوانین احداث می شود فقط کافی است گزارش کنند.

وی افزود: شهروندانی که مطلع می شوند جایی بیت المال و حقوق مردم رعایت نمی شود مکتوب و مستند ارسال کنند و یقین بدانند با حداکثر توان از آنها دفاع خواهم کرد.

خطیب جمعه رودبار قصران بیان داشت: با رویکرد امروز قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور و استقرار اداره اطلاعات در منطقه دیگر هر کسی نمی تواند هر غلطی دلش خواست انجام دهد!

حسنی خطاب به مسئولان اظهار داشت: ما امانت دار مردم هستیم و باید از این جایگاه ها برای خدمت به خلق خدا استفاده کنیم. باید مراقب فریب افراد سودجویی که در این مملکت رخنه کردند باشیم و از اعتماد مردم صیانت کنیم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها ساخت و ساز غیرمجاز رودبار قصران سازمان بازرسی كل كشور خطبه ها نماز جمعه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز رودبار قصران سازمان بازرسی كل كشور خطبه ها نماز جمعه قوه قضاییه ساخت و ساز غیرمجاز رودبار قصران سازمان بازرسی كل كشور خطبه ها نماز جمعه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟