Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورای بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات مجلس را در دو مرحله انجام می‌دهد و اسامی قطعی نامزدها را دهه دوم بهمن اعلام می‌کنیم.

عباسعلی کدخدایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا؛ درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نتایج هیئت مرکزی و هیئت‌های استانی را دهه دوم دی ماه اعلام می‌کنیم و پس از آن فرصت دریافت اعتراض و شکایت اشخاصی که صلاحیت آنها مورد تأیید نبوده فرا می‌رسد و سپس شورای نگهبان طی دو مرحله به بررسی صلاحیت‌ها وارد می‌شود و به نظر می‌رسد در دهه دوم بهمن اسامی قطعی نامزدهای انتخابات اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتقادها در زمینه تأیید صلاحیت‌ها تصریح کرد: شورای نگهبان برای هر پیشنهاد و انتقاد گوش شنوا دارد و در صورت وجود هر گونه نقطه نظر افراد می‌تواند به ما مراجعه کنند. این جلسات را تاکنون داشته‌ایم و خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه انتظار شورای نگهبان از افراد این است که پاسخ‌ها و توضیحاتی را که می‌شنوند درست و واقعی به افکار عمومی منعکس کنند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان تمام همت و دقت خود را برای بررسی موضوعات مطرح شده از سوی کاندیداها به‌کار می‌گیرد و ملاک و معیارمان هم فقط قانون است.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا