Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:11:02 GMT

فرهادی مجیدی:سرمربی استقلال نمی‌شوم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۵۴۸۳

فرهادی مجیدی:سرمربی استقلال نمی‌شوم

فرهاد مجیدی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که هدایت استقلال را قبول نمی‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از میزان، در شرایطی که در روزهای اخیر شایعات فراوانی مبنی بر سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال شنیده می‌شد؛ او در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار پستی به صورت رسمی اعلام کرد تمایلی به قبول هدایت استقلال در شرایط فعلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال پیش از این با آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی خود قطع همکاری کرده بود. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد. گفتنی است؛ مجیدی فصل پیش پس از جدایی وینفرد شفر از این تیم، در مقطعی هدایت استقلال را برعهده داشت و با پایان فصل جای خود را به استراماچونی داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باشگاه استقلال استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا