Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:06:26 GMT

چهارمین گردهمایی دوام ثامن در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۵۶۲۴

چهارمین گردهمایی دوام ثامن در مشهد برگزار شد

چهارمین گردهمایی دوام ثامن با حضور هزاران نفر از اعضای گروه‌های مردمی در مشهد برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، چهارمین گردهمایی دوام ثامن با حضور گروه‌های متعدد ایمنی در محلات مختلف مشهد، امروز در سالن شهید بهشتی برگزار شد. 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در این گردهمایی گفت: درطول سال های اخیر برنامه ریزی خوبی برای آموزش های لازم در جهت مقابله با بحران برای گروه های دوام ثامن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هر شهری که از تجهیزات مناسب و شهروندان آماده برخوردار باشد در مقابل بحران ها آسیب کمتری را تجربه خواهد کرد.

مهدی یعقوبی با بیان اینکه برای توسعه شهرها به مشارکت شهروندان نیاز است، اظهارکرد: چه بهتر که این شهروندان افرادی آموزش دیده و متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله مقابله با شرایط بحرانی باشند که گروه‌های دوام ثامن در همین مسیر آموزش‌های لازم را فراگرفته و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: کلانشهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی در کنار بیش از 3 میلیون نفر جمعیت، سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر است، با توجه به این موضوع ضرورت تشکیل گروه‌های دوام ثامن وآمادگی مقابله با بحران نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه باید به سمت تقویت این گروه‌ها با ارائه‌ آموزش‌های بیشتر و با کیفیت‌تر حرکت کنیم، ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری نیز با جدیت از موضوعات مرتبط با ایمنی و مقابله با بحران و تشکیل گروه های تخصصی دوام ثامن در جهت ارتقای آمادگی شهر مشهد در مقابله با شرایط بحرانی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 70059

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد شهید آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز