Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مهاتیر محمد ضمن سخنانی در پارلمان این کشور در پاسخ به سؤال مخالفان درباره اقدام دولت مالزی نسبت به ظلم و ستمی که از سوی مقامات چینی علیه اقلیت مسلمان اویغور اعمال می‌شود، گفت: دولت در صورت درخواست پناهندگی از سوی مسلمانان اویغور در این کشور با آن موافقت خواهد کرد و آن‌ها را حتی در صورت درخواست چین به مقامات چینی تحویل نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه از جامعه بین‌الملل خواست که به این مسئله اعتراف کند که مسلمانان در سراسر جهان از جمله مسلمانان اویغور چین در معرض فشار قرار دارند.

مهاتیر محمد تأکید کرد: دولت مالزی مسلمانان اویغور این کشور را اخراج نخواهد کرد، حتی اگر مقامات چین درخواست تحویل آن‌ها را داشته باشد.

پکن در سال ۱۹۴۹ میلادی پس از تسلط بر منطقه «ترکستان شرقی» که محل سکونت مسلمانان اویغور است، این منطقه را «سین‌کیانگ» یا «مرزهای جدید» نامید.

در آگوست سال ۲۰۱۸ میلادی، یک کمیته حقوقی وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که چین یک میلیون مسلمان اویغور را در اردوگاه‌های سری بازداشت کرده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • آیا چین می‌تواند؟
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد