Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی در مراسم روز بزرگداشت دفاتر ثبت اسناد رسمی در مشهد، با تاکید بر اینکه ساخت استان با همه ظرفیت هایش پیام الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است، گفت: تاکنون ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافت‌نامه سرمایه‌گذاری برای خراسان رضوی در چهارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی امضاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نظام مردمی بوده که به واسطه حضور و رای مردم شکل گرفته است، تصریح کرد: در شروع انقلاب اسلامی، دشمن جنگ تحمیلی را به شکل ناجوانمردانه بر ایران تحمیل کرد که طی آن جوانان این سرزمین به عشق دفاع از کشور و انقلاب وارد میدان نبرد با دشمن شدند.
استاندار خراسان رضوی گفت: در تاریخ جنگ‌های معاصر ایران تنها دوره‌ای که هیچ منطقه‌ای از خاک کشور جدا نشد، هشت سال دفاع مقدس است.
رزم‌حسینی ادامه داد: بعد از اتمام جنگ، به همت دولتمردان گذشته بازسازی‌های کشور صورت گرفت، در این راستا دشمنان با مشاهده پیشرفت‌های کشور تحریم‌های اقتصادی را بر علیه کشورمان آغاز کردند.
او با اشاره به اینکه شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به مانند دوران دفاع مقدس است و باید پایداری کرد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا مردم را به کف خیابان بیاورند و کشور را به آشوب بکشانند، از طرفی خواهان این هستند تا اوضاع داخلی کشور را مانند کشور‌های منطقه رقم بزنند.
رزم‌حسینی با بیان اینکه همه ارکان حاکمیت در اداره خراسان رضوی نقش دارند، افزود: سیاست شورای تامین خراسان رضوی در مواجه با معترضان به حق، تکریم و گفتگو با آنهاست.
او به دستاورد‌های سفر اخیر خود به کشور تاجیکستان اشاره کرد و گفت: قابلیت و پتانسیل صادرات خراسان رضوی ۵ میلیارد دلار است، به همین منظور ۸۵ شرکت خراسانی حاضر در نمایشگاه اقتصادی شهر دوشنبه قرارداد‌های جدید با شرکت‌های تاجیکی منعقد کردند.
استاندار خراسان رضوی گفت: بر پایه دیدگاه مقام معظم رهبری سرمایه‌گذاران «کارآفرین و مجاهد اقتصادی» هستند، بنابراین علمای دین و روحانیت باید فرهنگ‌سازی کنند که هر سرمایه گذار حتی با ایجاد یک شغل، مورد تکریم ملت ایران است.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی اقتصاد مقاومتی جوانان کشور دفاع مقدس صادرات کالا مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد