Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:16:15 GMT

شکایت دختر بروس لی از یک رستوران زنجیره ای

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۶۰۶۷

شکایت دختر بروس لی از یک رستوران زنجیره ای

رکنا: دختر بروس لی از یک رستوران زنجیره ای فست فود، به دلیل استفاده از تصویر پدر خود شکایت کرد. رستوران های زنجیره ای چینی با نام "کنگ فوی واقعی" از تصویر بروس لی در آرم خود استفاده کرده اند. تصویری که امتیاز رسمی آن متعلق به خاندان لی است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، شرکتی که توسط دختر بروس لی اداره می شود ، از یک زنجیره فست فود چینی بخاطر استفاده از تصویری از ستاره فیلم های سینمایی و استاد هنرهای رزمی شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانون لی این رستوران زنجیره ای را متهم کرده است که به مدت 15 سال از تصویر پدرش در یک آرم بدون اینکه حقوق مالکیت معنوی را پرداخت کند، استفاده کرده است. اما این سرتوران زنجیره ای اعلام کرد که استفاده از این آرم از طرف مقامات چینی مجاز بوده است .

شانون لی از این رستوران زنجیره ای خواست که بلافاصله استفاده از تصویر پدر وی را متوقف کنند. درواقع شانون لی یک ضرب الاجل 90 روزی برای روشن شدن تکلیف این پرونده تعیین کرده است. رستوران زنجیره ای کنگ فوی واقعی در سال 1990 تاسیس شد و از سال 2004 آرم آن تصویری از یک مرد با موی تیره را در حال کونگ فو به نمایش می گذارد که شبیه بروس لی است.

به گفته رسانه های چینی ، بنیانگذار این رستوران زنجیره ای گفت که این رستوران بیش از 600 مجموعه در سراسر کشور دارد و ارزش کل دارایی آنها بیش از پنج میلیارد یوان است. این شرکت در سال گذشته در بین 10 شرکت برتر فست فود در چین قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه فیلم اخبار حوادث پدر دختر چینی یک رستوران زنجیره ای فیلم جوان عکس تلگرام صبح همسرش زن زندگی ویدیو ها گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، رستوران‌های زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» (KFC) بیش از ۱۰۰ رستوران را در مالزی تعطیل کرده است، زیرا مشاغل مرتبط با آمریکا در سراسر جهان در بحبوحه اعمال تحریم های گسترده به نفع فلسطینیان و ناشی از جنگ جاری در غزه، هدف تحریم مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش این رسانه ترکیه ای، در بحبوحه اعتراضات به حمایت آمریکا از تل آویو پس از تهاجم این رژیم به مردم مظلوم در نوار غزه، فروشگاه زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» مجبور شد فعالیت های خود را در سراسر مالزی- عمدتا در شمال شرقی ایالت کلانتان- کاهش دهد.

بر این اساس، «کیو اس آر برندز» (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود «کِی اِف سی» در مالزی است، اعلام کرد که فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

لذا شرکت غذایی آمریکایی مذکور مجبور شده است فعالیت‌ های خود با اکثریت مسلمان در جنوب شرقی آسیا را با بیش از ۶۰۰ واحد، محدود و یا تعطیل کند.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای متعلق به اشغالگران قدس در مالزی، گفت: «کِی اِف سی» در لیست بایکوت قرار ندارد؛ اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

کد خبر 6092484

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت