Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام امام جمعه چرداول گفت: پیوند میان امت و ولایت همواره فتنه های استکبار را نابود می کند.

  حجت الاسلام و المسلمین «احمدامرایی» درخطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت 7 دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در سال 57 به فرمان معمار کبیر انقلاب، اظهار کرد: در اوایل انقلاب تعداد باسواد ها در کشور به ویژه در روستاها کم بود  که با درایت امام (ره) ومقام معظم رهبری این مشکل برطرف شده ودر حال حاضر تعداد بی سوادان درکشوراندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
 امرایی با اشاره به (آیه  9 سوره مبارکه زُمر) که آیاکسانی که می دانند و کسانی که نمی دانند یکسانند؟ ، افزود: با سوادی در کشور  امری بسیار مهم و حیاتی است  وان شاالله بی سوادی را در کشور به کمک مسئولین عزیز ریشه کن خواهیم کرد.
امام جمعه چرداول در ادامه به وضعیت درصد باسوادی در شهرستان چرداول پرداخت و گفت: «بحمدالله در شهرستان چرداول بیش از 97 درصد مردم باسواد هستند که ان شاالله مسئولین مربوطه همت کنند که این تعداد کم هم از نعمت سواد بهره مند گردند».
خطیب نماز جمعه چرداول با اشاره به واقعه 9 دی این روز را روز بصیرت و پیمان امت با ولایت دانست و گفت : فتنه ای که در سال 88 اتفاق افتاد ،این فتنه با برنامه ریزی و حمایت کشورهای غربی  به وقوع پیوست که با درایت مقام معظم رهبری ، حضور حماسی مردم ، و پیوند میان امت و ولایت این فتنه ها خنثی شد.
امام جمعه چرداول  در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: «مراقب باشیم که در انتخابات کسی را به عنوان نماینده  خود برای مجلس انتخاب کنیم که ولایت مداری ، سخنوری ، مردم داری ، طرفدار مظلوم بودن، تعهد و تخصص بودن از ویژگی ها و خصیصه های بارزشخصیت او باشد».


وی احترام به تصمیم شورای نگهبان را  ضروری دانست و تاکید کرد:  اعضای شورای نگهبان  متشکل از 6 نفر حقوق دان مورد تایید مجلس و 6 نفر فقیه مورد تایید مقام معظم رهبری هستند و تصمیم آنان حجت است و بایستی به تصمیم شورای محترم نگهبان احترام بگذاریم.

 امرایی 9 دی را  روز همه عموم ملت دانست و گفت:  این روز روز یوم الله، روز پیوند محکم مردم و ولایت  ،روز  میثاق مردم با رهبری  ،روز حماسه ملی و روز یاس دشمنان اسلام است .
  امرایی از مردم ولایت مدار و شهید پرور چرداول دعوت کرد که در روز دوشنبه 9 دی که این روز ( روز خوشنودی مومنان و روز یاس دشمنان ) است در همین مکان اجتماعی عظیم داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر