Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:15:05 GMT

رادو، قهرمان آخر نیم فصل! (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۶۳۰۷

بوژیدار رادوشوویچ با ارائه یک نمایش درخشان دیگر، کلین شیت بعدی را هم به ثبت رساند تا نیم فصل نخست را با خاطره ای خوش خاتمه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در شرایطی از سد نساجی قائم‌شهر گذشت که ستاره سرخ ها، نه مهدی ترابی بود و نه علی علیپور و نه گلزن سه امتیازی این تیم، وحید امیری. بلکه این رادوشوویچ بود که با سیوهای دیدنی و خروج های مطمئن، کلین شیتی ارزشمند ثبت کرد و نیم فصل اول را بدون گل خورده به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در مقابل نساجی، رادو سه مهار داشت که یکی از آن ها روی شوت رحمان جعفری بود. او از فاصله نزدیک این توپ را به کرنر فرستاد و پس از آن به شکلی ویژه، خوشحالی خود را از این سیو نشان داد؛ کاری که در بازی های قبلی هم به اشکال متفاوت انجام داده بود.

رادوشوویچ که فارغ از نمایش خوب فنی اش، همیشه چهره ای جذاب برای هواداران بوده و با رفتارش در زمین و روی نیمکت، خبرساز می‌شود، در آخرین دقایق بازی هم یک توپ دیگر را از تیم میهمان گرفت و دراز کش روی زمین خوابید و زبان خود را بیرون آورد و با چهره ای مرموز، جشن شادی را چند دقیقه پیش از سوت پایان آغاز کرد.

 

پس از سوت پایان نیز، مثل بازی با ذوب آهن رادو خود را به تابلوهای تبلیغاتی رساند و به این شکل بالاتر از تمام بازیکنان درون زمین، خوشحالی را با هواداران تقسیم کرد و آن ها را به وجد آورد. هوادارانی که در طول بازی وقتی او توپ را می‌گرفت، با فریادهای بلند خود، به حمایت می‌پرداختند. این فریم های جذاب از امیرحسین خیرخواه نیز به طور کامل حس ویژه آن لحظات را منتقل می‌کند.

 

ثبت هفت کلین شیت در نیم فصل اول لیگ نوزدهم، اتفاقی ویژه برای بوژیدار رادوشوویچ است. حالا تعداد کلین شیت های او در لیگ برتر از بیرانوند بیشتر شده و بوژیدار امیدوار است با ادامه این روند، به رکوردی بهتر از این هم برسد. نکته جالب این که رادو هیچگاه در دوران برانکو در یک نیم فصل 7 بازی انجام نداده بود اما حالا با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی به این رکورد دست یافته و فصلی به یادماندنی را در کارنامه ورزشی اش سپری می‌کند.

 

 

 

 

این گلر کروات که حالا باسابقه ترین خارجی تاریخ پرسپولیس و یکی از محبوب ترین آن‌هاست، پیش‌تر برای جانشینی بیرانوند پس از انتقال بزرگ اعلام آمادگی کرده بود اما شاید در زمستان بیرانوند به اروپا نرود و این انتقال به تابستان موکول شود. اما تابستان پیش رو، قرارداد رادو نیز فسخ خواهد شد و باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند او را حفظ کند یا نه.

 

در نیم فصلی که پرسپولیس ستارگانی چون مهدی ترابی، علی علیپور، شجاع خلیل زاده و... را در هر مسابقه اش داشت، رادوشوویچ به قهرمان آخر آن تبدیل شد. قهرمانی که باید تلاش کند با رفع نقایص خود، نمایش های خوب کنونی را ادامه دهد و به همین شکل بدون حاشیه کار را جلو ببرد تا خیال هواداران پرسپولیس، همچنان از درون دروازه راحت باشد.

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا