Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من حرفی از بالا رفتن رقم قراردادم نزده‌ام و این موضوع  صحت ندارد. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی را داریم و تمام تلاش‌مان را کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در نیمه دوم 10 نفره شدیم، ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. ان‌شاءالله بعد از تعطیلات با یک تیم بهتر وارد مسابقات می‌شویم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: من صحبتی ندارم. بچه‌ها در این مورد بیشتر صحبت خواهند کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی‌های کالدرون از مشکلات باشگاه تصریح کرد: این موضوع در حیطه باشگاه است. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا تیم با قدرت به کارش ادامه دهد.

ترابی درباره شرایط خودش در نیم‌فصل اول خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری خواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که خواهان افزایش رقم قراردادش بوده است، اظهار کرد: من حرفی از بالا رفتن رقم قراردادم نزدم و این موضوع  صحت ندارد. ان‌شاءالله مشکلات مالی به‌زودی برطرف می‌شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیشنهاد خارجی دارد یا خیر، گفت: فعلاً خبری ندارم و باید از باشگاه بپرسم.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست نساجی رشته کار را در دست گرفت/ صدرنشینی قبل از سفر پرماجرای کالدرون + جدول

 

انتهای پیام/ 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مهدی ترابی پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم انتقاداتی که به اوسمار ویرا در خصوص تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم اراک که با حذف پرسپولیس در جام حذفی همراه بود، شاید بتوان گفت یکی از نکات روشن این بازی حضور سینا اسدبیگی بود.

هافبک دفاعی گلزن پرسپولیس در این بازی که در این فصل روزهای تلخی را بابت نیمکت نشینی‌های پیاپی دنبال می‌کند، برخلاف فصل گذشته اکنون تنها دو بازی در لیگ شانس حضور ثابت در ترکیب اصلی را داشته است. او در جام حذفی و برابر نفت و گاز گچساران که با برتری و صعود سرخپوشان نیز همراه بود، دیگر بازی فیکس خود را در این فصل پشت سر گذاشت.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم اراک و در اوایل نیمه دوم تصمیم به تعویض سینا اسدبیگی گرفت و این بازیکن با نمایش خود، آمادگی‌اش را به رخ کشید. سینا اسدبیگی علاوه بر گلی که در این بازی برای سرخ‌ها به ثمر رساند، یک پاس گل نیز برای عیسی آل کثیر مهیا کرد تا حضوری تاثیرگذار برابر آلومینیوم به نام خود کند. اسدبیگی در ضربات پنالتی نیز موفق عمل کرد و با اعتمادبنفس بالا موفق به باز کردن دروازه احمد گوهری شد.

سینا اسدبیگی اما بعد از گلی که از راه دور برابر آلومینیوم به ثمر رساند، حرکت عجیبی را شکل داد. او لنگان لنگان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد. شوت سنگین و با زاویه مناسب این هافبک دفاعی که فصل گذشته نیز گلی زیبا در ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رسانده بود، شادی گل خود را با اشاره به شوتی سنگین که باعث گرفتگی عضله‌اش شده به حالت لنگان لنگان به نمایش گذاشت!

ویدئو: 331102

هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده، اکنون امیدوار است در هفته‌های کوتاه باقیمانده تا پایان فصل شانس بیشتری از سوی اوسمار کسب کرده و باید دید مقابل سپاهان در جدال حساسی که در آزادی پیش رو دارند، قادر خواهد بود به واسطه نمایشی که به جا گذاشته، اوسمار را وادار به حضورش در ترکیب اصلی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی