Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم یادبود آیت الله سید مهدی موسوی خلخالی از علمای بزرگ شهرستان خلخال در مصلای حضرت آیت الله خامنه ای خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم یادبود عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان خلخال در مصلای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام احمد شاد در این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند معنوی و مذهبی حضرت آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی اظهار کرد: آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی در سال 1304 در شهر رشت متولد شد ولی نوادگان این عالم ربانی اصلاتا خلخالی اصل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحصیل این عالم وارسته در حوزه علمیه نجف افزود: آیت الله خلخالی شاگرد اساتید برجسته‌ای همچون آیت الله سیستانی، آیت الله وحید خراسانی و شهید صدر بود که پس از کسب فیض از محضر این اساتید به تهران بازگشت و بیش از 40 سال در تهران در مباحث معنوی و مذهبی و تبلیغی کوشید.

حجت الاسلام شاد گفت: این عالم بزرگوار کتب زیادی در زمینه فقه شیعه، اصول و مهدویت تالیف نموده و در خصوص مسائل مختلف دینی مطالعات فراوانی داشتند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص این عالم ربانی گفت: خدمات حوزوی، تاسیس حوزه علمیه و ده‌ها کتابخانه و همت برای حفظ اسلام از تلاش‌های این عالم در دوران حیات بود.

وی بیان کرد: مردم شهرستان خلخال به وجود چنین عالمی افتخار و بر خود می‌بالند که در سطح کشور چنین عالم وارسته‌ای اسم خلخال را با تلاش دینی و علم و حلم خود بر زبان‌ها جاری کرده است.

حجت الاسلام شاد گفت: این عالم ربانی در سال‌های پایانی در کنار جوار قلب تشیع و عالم اسلام حرم شریف امام رضا (ع) سکونت و در آنجا به دعوت حق لبیک گفت.

انتهای پیام/3463/131

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای خلخال اردبیل مراسم یادبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد