Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:46:18 GMT

صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۶۸۸۶

صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

ایسنا/اصفهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور تیم صنعت فرش حداد امروز در سالن ۱۷ شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان میزبان حریف خود افق قم بود که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود میهمان به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال مردان کشور با چند دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، در سالن ۱۷شهریور اصفهان، تیم صنعت فرش حداد میزبان تیم افق قم بود که در پایان تن به شکست ۳بر ۲  مقابل میهمان خود داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،  صنعت فرش حداد با ترکیب اولیه آرمین صادقیان، مصطفی نجفی، علی ابراهیمی، آرمان رحیمی، عرفان مرادی، علی عبادی و امیرصفایی و سرمربیگری امیرهوشنگ شاه زمانی رقابت را آغاز کرد.

شاه زمانی سرمربی تیم صنعت فرش حداد، کادر فنی جوانی را در کنار خود دارد و سعی می کند از بازیکنان بومی استان استفاده کند، اقدامی که شاید کمتر مربی چنین ریسکی کند.

در روزهایی که لیگ برتر والیبال تعطیل است هواداران استقبال خوبی از این دیدار داشتند و با پر کردن نیمی از سکوهای ورزشگاه به تشویق تیم اصفهانی پرداختند.

 ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود تیم افق قم به پایان رسید. در امتیازات ابتدایی ست دوم نیز تیم افق قم بازی را در دست داشت و اختلاف امتیاز را رفته رفته افزایش داد تا جایی که این ست را نیز با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید.

در اواسط ست دوم چند هوادار بانو به جایگاه تماشاگران وارد شدند اما با توجه به قانون ممنوعیت حضور بانوان در سالن‌های ورزشی و مسابقات آقایان در اصفهان به سرعت با دخالت ماموران نیروی انتظامی و حراست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به خارج از سالن مسابقه هدایت شدند.

ست سوم، ست درخشش بازیکنان جوان فرش حداد بود تا در یک ماراتن سخت با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی برسند و کار به ست چهارم کشیده شود.
شاگردان شاه زمانی در ست چهارم انتقام سختی از قمی‌ها گرفتند و بازی را با اقتدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نام خود کردند تا کار را به ست سرنوشت‌ساز پنجم بکشانند.

در نهایت پس از پنج ست رقابت پر فراز و نشیب تیم افق قم موفق شد نتیجه بازی را سه بر دو به سود خود خاتمه دهد.
حواشی بازی:

- پیش از شروع بازی مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد از رضا ایرانزاد رئیس کمیته مسابقات هیئت والیبال استان تقدیر کرد. ایرانزاد در بازی گذشته صنعت فرش حداد مقابل پاس گرگان پس از خیس شدن زمین مسابقه توسط بطری آب، سرمربی تیم پاس گرگان به سرعت، خود شروع به خشک کردن زمین کرد.

- در پایان دیدار درگیری شدیدی بین  چند نفر از بازیکنان افق قم با خدمه سالن ۱۷شهریور به وجود آمد که با دخالت مسئولان به پایان رسید که البته  بازیکن قم به بیمارستان منتقل شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال لیگ دسته یک والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم