Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با اشاره به تزریق انگیزه و نیرو از سوی هواداران ملوان به این تیم گفت: در تعطیلات نیم‌فصل برای جذب دو بازیکن اقدام کرده و یک بازیکن نیز از جمع تیم‌مان جدا می‌شود.

اعظم غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به کسب پیروزی خانگی مقابل آذرخش اظهار کرد: برای تمامی دقایق مسابقه برنامه داشته و به هدفمان که کسب سه امتیاز مسابقه بود دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نقش بارز اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر ملوان در کسب پیروزی در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر افزود: ملوان در طول فصل از حمایت‌های بی‌دریغ هواداران بهره‌مند بوده و خوشحالیم با کسب پیروزی به استقبال تعطیلات می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با بیان اینکه تیم ملوان دیر بسته شد، گفت: تشکیل دیرهنگام تیم فوتبال بانوان ملوان باعث شد بازیکنان برای رسیدن به مرز آمادگی، تلاش بیشتری از خود به خرج دهند و هر چه از لیگ گذشت با تیمی به‌مراتب قوی‌تر راهی مسابقات شدیم.

غلامی با اذعان به اینکه جایگاه ملوان رده هفتمی لیگ برتر نیست، تصریح کرد: با شرایط ویژه‌ای وارد مسابقات شده و به همین دلیل از رتبه و نتیجه کسب‌شده راضی هستم، تیممان هفته‌به‌هفته با آرامش بیشتری در مسابقات حاضر شد و نتایجی به‌مراتب بهتر نسبت به هفته‌های ابتدایی فصل کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم زاگرس تا پای جان مقابل ملوان جنگید، گفت: تیم شیرازی با توجه به مشکلات موفق شد به انزلی سفر کند و بازی پایاپایی مقابل تیممان به نمایش گذاشت، به بازیکنان و کادر فنی این تیم بابت نمایش خوبشان تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان سه امتیاز دیدار مقابل زاگرس را دل‌چسب دانست و افزود: این سه امتیاز باعث شد یک رده در جدول صعود کرده و با رتبه هفتمی به استقبال تعطیلات نیم‌فصل برویم.

غلامی با اشاره به تزریق نیرو و انگیزه از سوی هواداران ملوان به این تیم بیان کرد: لحظه‌به‌لحظه بازی مقابل هواداران خاطره‌انگیز است و باانگیزه‌ای که از سکوها به تیم منتقل می‌شود، کاری راحت‌تر نسبت به تیم‌های بدون هوادار در پیش داریم؛ حضور هواداران ملوان در مسابقات برایمان غنیمت است.

وی از تعطیلات کوتاه نیم‌فصل مسابقات خبر داد و گفت: به دلیل شروع دیرهنگام لیگ برتر، تعطیلات کمی در پیش داریم و تلاشمان بازسازی تیم در این فرصت کوتاه است؛ قصدمان تزریق دو بازیکن به ملوان است و یک بازیکن نیز از جمع ملوان جدا می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان ملوان لیگ برتر فوتبال زاگرس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است