Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:18:35 GMT

وضعیت آلودگی هوا بهبود می‌یابد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۷۰۶۷

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز جمعه ۶ دی ماه با بارش پراکنده و وزش باد رو به رو خواهد بود که باعث می‌شود هوا کمی مطلوب شود و این امر سبب بهبود کیفیت هوا تا شنبه ۷ دی ماه خواهد شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی چند روز آینده گفت: تهران امروز جمعه ۶ دی ماه با بارش پراکنده و وزش باد رو به رو خواهد بود که باعث می‌شود هوا کمی مطلوب شود و از میزان آلاینده‌های جوی کاسته خواهد شد و این امر سبب بهبود کیفیت هوا تا شنبه ۷ دی ماه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی اواخر وقت شنبه از کشور خارج می‌شود یک شنبه و دوشنبه پایداری هوا را در تهران خواهیم داشت که موجب انباشت آلاینده‌ها و آلودگی هوا می‌شود.

گودرزی در ادامه درباره وضعیت جوی سایر استان‌های کشور گفت: با توجه به اینکه سامانه بارشی روز گذشته به کشور وارد شده است امروز جمعه در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی با بارش پراکنده برف و باران رو به رو خواهیم بود. امروز نوار غربی کشور و همین طور دامنه‌های البرز مرکزی و استان‌های ساحلی خزر بارندگی را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: با ضعیف شدن فعالیت این سامانه بارشی شنبه از میزان بارش‌ها در نوار غربی کم می‌شود و مناطقی از شمال شرق، مرکز و جنوب غرب و سواحل بارش باران را خواهند داشت که برای نوار غربی یعنی جنوب غرب و سواحل دریای خزر بارش‌ها پراکنده‌تر است.

گودرزی اظهار داشت: اواخر وقت شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و تا دوشنبه پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها را برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

منبع: میزان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا بارش باران رسانه سازمان هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان