Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زابل گفت: باید مواظب دو قطبی‌های کاذب و جنگ روانی دشمن در انتخابات اسفندماه باشیم. برخی جریانات هنرشان ایجاد دوقطبی کاذب است و در هر برهه‌ای از زمان با ایجاد دوقطبی جنگ و صلح به اهداف پلیدشان رسیدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه، ۶ دی پس از توصیه به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی به بیان نکاتی پیرامون زندگی پیام‌آور نهضت عاشورا پرداخت و گفت: امام سجاد(ع)، شخصیت حضرت زینب(س) را به عنوان عالمه غیر معلمه و از سیراب شدگان سرچشمه علم لدنی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شخصیت بزرگوار حضرت زینب(س) اگر در عاشورا نبود، این قیام بزرگ ناقص می‌ماند و به سرمنزل مقصود نمی‌رسید و خون حجت خدا پایمال می‌شد.

وی با اشاره به موقعیتهای حساس حضرت زینب(س) افزود: سیره زندگی حضرت زینب(س) ‌درس‌ بصیرت، موقعیت شناسی، تکلیف شناسی، و تشخیص حق از باطل را به ما می‌دهد. ان شاءالله همه ما اهل بصیرت باشیم، بدانیم که تکلیف ما نسبت به نظام اسلامی و در تداوم عاشورا این است که بسیجی و انقلابی باشیم.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، را پیشاپیش به همه ارادتمندان آن حضرت، مخصوصا پرستاران بزرگوار و زحمت کش، تبریک گفته و برای این قشر خدوم و زحمتکش آرزوی موفقیت داریم.

امام جمعه زابل سپس با تبریک سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به حرکت مردمی ملت ایران در ۹ دی ۸۸ در پاسخ به تحرکات فتنه‌انگیزان و اغتشاش گران اشاره کرد و گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم، ترور شخصیت‌های کلیدی انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال جنگ تحمیلی، آشوبها و اغتشاشات منافقین و ادامه ترورها در حین جنگ ۸ ساله، فتنه‌های متعدد و سنگین برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ سال برنامه‌ریزی فتنه ۷۸، بعد از ۱۰ سال فتنه ۸۸ و اخیرا فتنه ۹۸، و هر دفعه به بهانه‌ای یکبار سوءاستفاده از احساسات دانشجویان، یکبار به بهانه تقلب و جنگ نرم، و بار دیگر گران شدن بنزین و جنگ روانی و فتنه‌ای دیگر به راه انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کیخا همچنین افزود: در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸، چندماه قبل از انتخابات، موضوع تقلب را در مناظرات انتخاباتی مطرح کردند، انتخاباتی که هنوز انجام نشده‌ بود؛ نامه بدون سلام و والسلام یکی از خواص، به رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ قبل از اعلام نتایج انتخابات، جشن پیروزی در انتخابات توسط یکی از کاندیداها، برگزار شد؛ اعلام نتایج انتخابات با حضور ۴۰ میلیونی مردم و مشارکت بیش از ۸۰% که جشن ملی و باعث عزت جهانی شد؛ اعتراضات خیابانی با شرکت بعضی از کاندیداها در اعتراضات شکل گرفت؛ خطبه معنادار توسط بعضی از خواص و دامن زدن به ادامه آشوب‌ها به آتش فتنه افزود.
وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا در جلسه‌ای با نمایندگان کاندیداها از مدعیان و معترضان به ادامه شکایات از مجاری قانونی دعوت نمودند، در این جلسه اعتراف به عدم تقلب توسط خود معترضین صورت گرفت، اما درخواست رد صلاحیت منتخب مردم را داشتند، کشور ۸ ماه در آشوب و اغتشاش بود و آخرالامر عاشورا و هتک حرمت ابی عبدالله الحسین و آتش زدن بیرق اباعبدالله باعث کنار رفتن بیشتر نقاب از چهره‌ها شد، بطوری که مردم با خلق حماسه ۹ دی جواب دندان شکنی به فتنه‌انگیزان دادند.

خطیب جمعه زابل ضمن تفسیر آیه ۷ سوره مبارکه محمد(ص)، "إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم" تصریح کرد: مدیریت و رهبری الهی، هوشمندانه، حکیمانه و بی مثال رهبری معظم انقلاب، حضور با بصیرت و انقلابی ملت مبارز و همیشه در صحنه، پیوند عمیق و الهی میان امام و امت، از مهمترین عوامل خنثی سازی فتنه ۸۸ بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با سفارش به تجزیه و تحلیل فتنه‌های سالیان اخیر گفت: مطالعه تاریخ فتنه‌ها باعث عبرت و افزایش بصیرت می‌شود و مانع قرار گرفتن در دام فتنه‌های استکبار جهانی می‌شود، باید مواظب دو قطبی‌های کاذب و جنگ روانی دشمن در انتخابات اسفندماه باشیم. برخی جریانات هنرشان ایجاد دوقطبی کاذب است و در برهه‌ای از زمان با ایجاد دوقطبی جنگ و صلح به اهداف پلیدشان رسیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل، از دو قطبی سازی به عنوان یک ترفند از سوی دشمنان یاد کرد و افزود: مردم بدانند؛ دو قطبی معیشت و مقاومت، یک دو قطبی کاذب است، ما در اوج مقاومت، در مقابل استکبار جهانی، معیشت و دنیای سالمی داشته‌ایم؛ مطابق فرمایش مقام معظم رهبری؛ "مقاومت هزینه دارد، اما هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر است" اگر ما مقاومت را کنار بگذاریم و تسلیم استکبار شویم، زندگی و دنیای بسیار آشفته‌ای خواهیم داشت،

وی در پایان تصریح کرد: در کنار این مردم صبور و انقلابی، اگر مسئولین ما و دولت ما انقلابی باشد، قطعاً بیشتر از گذشته یاری خدا را در همه شئون زندگی خواهیم دید.

حسین قدس نیا 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دشمن فتنه 88 دو قطبی سازی امام جمعه زابل ایکنا نبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند