Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو مدیر گروه‌ تجزیه طلب فعال در فضای مجازی شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده امروز جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: گروه های معاند تجزیه طلب برای پنجم دی ماه به بهانه چهلمین روز کشته شدگان اغتشاشات آبان ماه از طریق فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و دعوت به تجمع غیر قانونی را داشتند، لذا پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یکی از مدیران گروه های تجزیه طلب فعال در فضای مجازی را شناسایی و به همراه فرد دیگری دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی نام بردگان رادستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: از مخفیگاه متهمین دو دستگاه گوشی تلفن همراه با محتوای ضد امنیتی کشف شد؛ عوامل دستگیر شده در اهواز به انجام اقدامات ضد امنیتی در فضای مجازی با تشکیل گروه"شباب العرب" در فضای مجازی علیه نظام با هدایت افرادی در داخل و خارج از کشور می پرداختند.

او افزود: اقداماتی نظیر فراخوان برای تجمع در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در چند مرحله، گرفتن فیلم و عکس از تجمع و اغتشاشات اخیر و ارسال به فضای مجازی، فراخوان برای تحریم انتخابات پیش روی مجلس، انتشار پرچم های جعلی، فراخوان تجمع به گرانی بنزین و ارسال فیلم برای تشویش اذهان عمومی و تحریک جوانان، انتشار فیلم‌های تحریک‌آمیز با استفاده از الفاظ رکیک بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وعده پرداخت ماهیانه مبالغی در قبال تشکیل گروه واتساپی به نامبردگان،  عضویت در چندین گروه فضای مجازی که همه گروه ها وابسته به معاندین بودند و توهین به مسوولان نظام از اعترافات این مدیر گروه است.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای نوع وابستگی این دو فرد به گروه‌های معاند توسط کارشناسان ادامه دارد، بیان کرد: با هوشیاری نیروهای پلیس و نیز دستگاه‌های امنیتی از هرگونه اقدامی علیه امنیت و آرامش مردم با تمام وجود جلوگیری می کنیم.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان بنزین فضای مجازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند