Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:51:13 GMT

جشنواره گل شارلروا در حضور «رضایی»

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۷۴۵۴

جشنواره گل شارلروا در حضور «رضایی»

جمعه شب از هفته بیست‌ویکم لیگ فوتبال باشگاه‌های بلژیک، شارلروا در خانه خود برابر اوستنده قرار گرفت و به پیروزی پنج بر صفر رسید.

این برتری سبب شد تا شارلروا با ۳۹ امتیاز به رتبه دوم جدول رسیده و همچنان به کسب سهمیه لیگ اروپا امیدوار باشد.

گل نخست شارلروا در دقیقه ۳۳ با پاس «رضایی» به دست آمد. این مهاجم ایرانی که در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب شارلروا داشته است در دقیقه ۷۴ جای خود را به «فرانک سایدوت» داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی قلی‌زاده» دیگر بازیکن ایرانی شارلروا در این دیدار باوجود قرار داشتن در فهرست ۱۸ نفره، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

در حال حاضر تیم کلوب بروژ با ۴۹ امتیاز در صدر جدول لیگ فوتبال بلژیک قرار دارد.

برچسب‌ها کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا بلژیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا بلژیک کاوه رضایی علی قلی زاده شارلروا بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت