Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی امشب در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از دیدارهای معوقه هفته یازدهم گفت: خیلی خوشحالم در آبادان که مهد فوتبال است، حضور دارم و به تیم خوب صنعت نفت و اسکوچیچ که فوتبال زیبایی بازی می‌کند، تبریک می‌گویم؛ اگر بازی‌های این تیم تداخلی با دیدارهای ما نداشته باشد، بازی‌های صنعت نفت را تماشا می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از وزارت نفت تقاضا می‌کنم فکر عاجلی برای تیم‌های نفتی کند؛ چراکه ما سه تیم خوب یعنی نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم را در لیگ برتر داریم که زیر نظر وزارت نفت‌اند که می‌توانند در لیگ برتر، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند و خواهشم از زنگنه وزیر نفت آن است که یک نگاه ویژه‌ای به این تیم‌ها داشته باشد.

قلعه نویی ادامه داد: به هر حال اکنون با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که در مملکت ما وجود دارد، فوتبال شده تمام زندگی مردم به ویژه مردم جنوب و امید است یک فکری بر این تیم‌های امید بکنند تا سود تا مشکلات مالی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم. تیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کند و به جز در یکی یا دو مورد دیگر نوسان نداشته است، بقیه بازی‌هایش را طی یک برنامه خیلی خوب بازی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: ما هم برای اینکه در جدول شرایطمان خوب شود به برد در بازی فردا نیاز داریم؛ البته ما برای بازی فردا چند تا از بازیکنانمان را در اختیار نداریم و چند تا هم مصدوم هستند و شرایط خاصی داریم اما امیدواریم کیفیت زمین اجازه دهد که یک بازی خوبی شود و با شناختی که از اسکوچیچ این مربی بسیار بزرگ دارم، یقیناً او نیز می‌آید تا فوتبال بازی کند و امیدوارم که کیفیت زمین این اجازه را به هر دو تیم بدهد.

وی در مورد بدعتی که برای جذب بازیکن و مربی موفقی که در یک تیم خوب بازی می‌کند و هنوز قراردادش تمام نشد گفت: نقل و انتقالات زمستانی برای این است که تیم‌ها نقاط ضعف شأن را پوشش داده و در جهت تقویت نقاط قوتشان بکوشند، در این مورد بحث قرارداد است که باید اول فصل قراردادی بسته شود که کارشناسی شده و حقوقی باشد تا در نیم فصل جابجایی انجام نشود اما به هر حال گفته‌ام آبادان خودش مهد فوتبال است بازیکنان بزرگی همچون قاسم پور، برزگری و امثال اینان بازیکنانی بودند که در عرصه تیم ملی مطرح بودند.

وی افزود: قدیم‌ها تیم ملی ۷ الی ۸ بازیکنش خوزستان بودند که البته آبادان در این میان جایگاه خاص خودش را داشت اما متأسفانه در سال‌های اخیر با توجه به تمام ثروتی که در خوزستان و بوشهر هست اما تیم‌های نفتی مشکلات دارند، بحث ظریف مسئله آن است که اگر بودجه‌ای که از اول سال تصویب شده به تیم تزریق شود به طور یقین این مشکلات به وجود نمی‌آید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: شما می‌دانید فوتبالیست عمری دارد و مربی به ویژه مربیان خارجی یک شرایطی دارند، آنها روی مقداری که با وی قرارداد بسته‌اند حساب باز کرده و وقتی نشد و از سویی هم ارتباطاتی هم باشد ناخودآگاه تیم بهم می‌ریزد؛ امید است ورزش ما به سمت قانونمند شدن پیش برود.

وی عنوان کرد: اکنون خلائی که در ورزش ما هست بی قانونی است؛ قانون مدونی در خود ورزش نداریم که نمونه بارز آن همین تیم صنعت نفت است، اکنون تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، تهران جوان، شاهین، بانک ملی، هما و پارس کجا هستند، پس قانون نیست که این مشکلات به وجود می‌آید.

قلعه نویی بیان کرد: مربی خارجی هم حرفه‌ای فکر می‌کند و به دنبال منافع خود است و دوست دارد به تیم بالاتر و ثروتمندتر برود که بتواند خودش و توانایی و کارایی‌اش را نشان دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ارزیابی تان از لیگ کنونی چیست و به نظرتان مؤلفه مغفول مانده در فوتبال که می‌توانست در صورت وجود به بهبود و ارتقای فوتبال کشور بینجامد، چیست، گفت: ۱۵ سال پیش بنده یکسری مطالبی را گفتم که خیلی هم به ما هجمه شد، حرفم در مورد زیرساخت‌ها، تقویم و برنامه بازی‌ها بود، روزی که من در استقلال با برنامه آمدم خیلی‌ها به من حمله کردند و گفتند «این چه می‌گوید و برنامه چی هست» گمشده ما در فوتبال این است که ما نخست تنها نیروی انسانی یعنی بازیکن و مربی داریم که همگی عاشق کارشان هستند، من استقلال اهواز بودم که استقلال تهران به من پیشنهاد داد و من نرفتم، مربی‌ها و بازیکنان ایرانی واقعاً عاشق‌اند و به خاطر عشقشان می‌ایستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز تأسف کرد و گفت: امروز وقتی از داخل هواپیما به پایین (آبادان) نگاه می‌کردم که جای‌جای این شهر از بابت بارندگی اخیر هنوز باقی مانده افسوس خوردم و گریه‌ام گرفت، ۵۰ سال پیش از آبادان پرواز مستقیم به نیویورک انجام می‌شد چرا اکنون باید وضعیتش چنین باشد.

وی افزود: ما زیرساخت، برنامه و تقویم میدانی در فوتبال نداریم که بتوانیم هماهنگ شویم، از خیلی بازی‌ها اصلاً اطلاعی نداشتیم و زمان بازی جام حذفی‌مان را نمی‌دانستیم و یا اینکه میزبانی یک تیمی را گرفته و در جایی دیگر برگزار می‌کنند، ما این مشکلات را ۱۵ سال پیش هم گفتیم اما گوش شنوایی نیست و اگر هم حرفی بزنیم آدم دارند که در استادیوم‌ها علیه ما شعار می‌دهند.

وی اظهار کرد: لیگ مان هم فراز و نشیب زیاد دارد، مثلاً تیم پیکان ۶ هفته خارج از خانه بازی کرد؛ هرچند که برای نیم فصل دوم خوب است اما به هر حال مربی دوست دارد حداقل یک هفته در میان میزبان باشد و یا مثلاً مربی تیم ملی امید می‌گوید این بازی تعطیل است دیگری می‌گوید نه بازی هست، یکبار هم که آلودگی هوا هست؛ فکر می‌کنم ما تا منظم نشویم، دارای تقویم و برنامه نباشیم، زیرساخت‌هایمان را درست نکنیم و قانونمند نشویم هیچ کاری از پیش نمی‌رود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: نباید این قدر در فیفا و Afc پرونده داشته باشیم، آن طرفی‌ها هم وقتی می آیند بدون مطالعه علیه ایران رأی می‌دهند؛ ایران از نظر خوش، استعداد و همه چیز می‌تواند جز ۲۰ تای اول جهان باشد که به طور عملی هم در بسیاری از جاها این را نیز نشان دادیم.

وی در پایان گفت: محبی و نورافکن به دلیل حضور در تیم ملی امید و ایران پوریان و نقی زاده به دلیل مصدومیت در بازی فردا نیستند و مسلمان و پورقاز هم فردا حضور ندارند.

کد خبر 4808822

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز مشهد آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!