Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:41:18 GMT

واکنش محمد نادری به پیشنهاد سپاهان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۷۵۴۰

محمد نادری، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من باید بیشتر تلاش کنم تا عملکردم بهتر شود و بتوانم به ترکیب تیم برگردم.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد نادری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم به پیروزی برسیم و صدرنشین شویم. از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد از ما حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها تنها دلگرمی ما هستند.

وی درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس و گلایه‌های کالدرون، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم که مشکلی پیش بیاید. مدیرعامل باشگاه در تلاش است و با اسپانسر‌ها رایزنی کرده تا مشکلات را حل کنند. مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا در هفته‌های اخیر کمتر بازی کرده است، خاطرنشان کرد: این موضوع نظر سرمربی است. من باید بیشتر تلاش کنم تا عملکردم بهتر شود و به ترکیب برگردم. صحبت دیگری نمی‌توانم در این باره داشته باشم.

نادری درباره اینکه گفته می‌شود پیشنهادی از باشگاه سپاهان به او شده است، تصریح کرد: از این موضوع خبر ندارم. من تلاش می‌کنم تا به ترکیب تیمم برگردم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه محمد نادری تابناک ورزشی پرسپولیس سپاهان پیشنهاد انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)

 امید نورافکن یک استوری منتشر کرد که واکنش برانگیز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود، حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی