Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مسافر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید برف از روزگذشته در استان همراه کولاک در جاده وگردنه ها افزود: امروز جمعه همزمان با بارشها عملیات امدادرسانی به خودروها وجاده های برفی نیز تشدید شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار جمعه شب ۵۱ خودرو به همراه ۱۵۷ مسافر گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافر عنوان کرد: هم اکنون محور اشنویه به ارومیه (دره شهدا) کولاک و برفی است و در این راستا ۳۰ خودروی گرفتار در برف وکولاک به همراه ۷۵ مسافر امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به کولاک و برفی بودن محور فرعی اشنویه به ارومیه مسیر فرعی زیوه گفت: در این محور نیز با تلاش دو تیم امداد و نجات هلال احمر ۱۱ خودرو به همراه ۴۲ مسافر امدادرسانی شدند.

مسافر اضافه کرد: در محور مهاباد به بوکان مسیر برهان نیز به دلیل بارش برف وکولاک چهار خودرو به همراه ۱۶ مسافر و در محور تکاب به شاهین دژ نیز شش دستگاه خودرو به همراه ۲۴ مسافر در برف کولاک گرفتار بودند که امدادرسانی شدند.

معاون امداد ونجات هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانی در استان در حال اجراست گفت: هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر در تمام محورها وگردنه های استان‌مستقر هستند.

کد خبر 4808834

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش برف برف و کولاک مسافر بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا شیراز مشهد آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده