Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت سرهنگ خلبان محمد رضا رحمانی، خلبان جنگنده سانحه‌دیده میگ ۲۹ را تسلیت گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند. در این میان خلبانان شجاع نیروی هوایی قهرمان، از اوان مبارزات با انقلاب اسلامی همراهی نموده و در نیز جنگ تحمیلی نیز شجاعت و دلاوری را معنی کردند و در این راه جان خویش را نثار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای اخیر نیز آسمان ایران عزیزمان  شاهد پرواز ابدی یکی دیگر از تیزپروازان پایگاه دوم شکاری شهید فکوری  تبریز بود. 

سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی هنگام انجام ماموریت، در سینه سبلان آرام گرفت و روحش به سوی ملکوت اعلا پرواز نمود و قلب دوستدارانش را آکنده از غم و اندوه کرد.

اینجانب شهادت این فرزند برومند ملت ایران را به محصر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهیدپرور و قهرمان آذربایجان، همرزمانش در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌ی معزز این شهید، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای روح بلند آن شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

گفتنی است، روز چهارشنبه چهارم دی، یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش در حین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد.

در این سانحه به دلیل شرایط بد جوی و با وجود اعزام تیم های مختلف جستجوگر از تکاوران و یگان های هوانیروز ارتش و سپاه، هلال احمر، کوهنوردان محلی و مردم منطقه، شناسایی محل سقوط جنگنده و یافتن اطلاعات از وضعیت خلبان به سختی انجام شد که سرانجام ظهر امروز، شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی محرز شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!

امروز ۸ اردیبهشت ماه سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، به این مناسبت کانال تلگرامی «فرزند ایران» ویدیویی کوتاه در معرفی این شهید بزرگوار منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی