Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولگنار سولسشایر امیدوار به تکرار نمایش تیمش مقابل نیوکاسل در بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه برنلی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تلاش برای تکرار نمایش جدال با نیوکاسل از سوی شاگردانش سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره اظهار داشت:  به هیچ وجه مشخص نشده است با چه نوع سبکی بازی می‌کنیم. هواداران می‌دانند چه چیزی را انتظار داریم و در چه زمانی در بهترین شرایط خودمان هستیم. 

«پنجشنبه شب بعد از دریافت گل از نیوکاسل، بازی را از دست ندادیم.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم مانند منچسترسیتی تیکی تاکا بازی کنیم. باید انرژی بیشتری داشته باشیم، توپ را به جلو انتقال دهیم و در مواقع اضطراری از خودگذشتگی لازم را نشان دهیم.

سولسشایر در ادامه تصریح کرد:  باید بدون اینکه منتظر بازی نهایی با لسترسیتی باشیم در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بگیریم، اما ممکن است کار به آن بازی بکشد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تأکید کرد: فصل آینده خیلی بیشتر رقبا را به دردسر می‌اندازیم. ما گروه  جوانی داریم، اما امسال انتظار زیادی از این تیم وجود دارد.

وی در مورد برنامه فشرده بازی‌های لیگ برتر در کریسمس اظهار داشت: بازی‌های فشرده در ایام کریسمس، سنت  این کشور است و من نمی‌توانم آن را تغییر دهم، اما باید کار خودمان را انجام دهیم. به هیچ وجه فکر نمی‌کنم چنین چیزی عادلانه باشد. انتظار نمی‌رود بعد از گذشت 48 ساعت از آخرین بازی، از لحاظ روحی و جسمی در بهترین شرایط باشیم و بهتر عمل کنیم، با این حال احتمالاً در بهترین فرم برای بازی در روز شنبه هستیم، زیرا بازی مقابل نیوکاسل در همان نیمه اول برای ما تمام شد! هنگامی که میانگین سنی تیم 23 سال باشد، ریکاوری آسان‌تر می‌شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)