Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل در پی شهادت سرهنگ خلبان "محمدرضا رحمانی" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل در پی شهادت سرهنگ خلبان "محمدرضا رحمانی" پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

انا لله و انا الیه راجعون

انتشار خبر سقوط جنگده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتفاعات سبلان و شهادت خلبان سپهر آشیان آن سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی قدس سره، استان اردبیل را قلباً عزادار ساخت، نیروی هوایی ارتش جمهوری  اسلامی ایران از ارکان اصلی امنیت، اقتدار و اعتزاز ایران عزیز ما است و ملت بزرگ ما مدیون ایثار فداکاری و جان‌فشانی عزیزان نیروی هوایی است و ملت ما تضحیه این عزیزان در ایام عسرت هشت سال دفاع مقدس را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد اینجانب از طرف خود و اهالی مکرم استان اردبیل این ضایعه مولمه را به رهبر معظم انقلاب و اهالی غیور تبریز مخصوصاً خانواده و بازماندگان و فرماندهان و همکاران آن سردار عظیم الشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و عنایات خاص خداوندی مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاقل سید حسن عاملی
۹۸/۱۰/۰۶

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل شهادت امام جمعه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند