Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:52:03 GMT

مرگ سارق با شلیک پلیس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۸۵۸۲

مرگ سارق با شلیک پلیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، شامگاه جمعه 29 آذر مأموران کلانتری 103 گاندی هنگام گشت در خیابان به یک خودروی پرشیا که به طرز عجیبی کنار خیابان رها شده بود مشکوک شدند. به‌نظر می‌رسید که راننده برای انجام کاری خیلی عجله داشته است.

پلیس بلافاصله با استعلام پلاک خودروی پرشیا دریافت که خودرو متعلق به مردی به‌نام سیاوش از سارقان سابقه‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با این فرضیه که وی در همان حوالی باشد به بازرسی محل پرداختند.

تعقیب و گریز مسلحانه

در حالی که مأموران کلانتری به گشت در کوچه و خیابان‌های اطراف پرداخته بودند ناگهان دو مرد را دیدند که بالای دیوار حیاط خلوت خانه‌ای قدیمی ایستاده بودند. مأموران به دو مرد جوان دستور ایست دادند اما آنها بدون توجه به اخطار مأموران اقدام به فرار کردند که درنهایت مأموران اقدام به تیراندازی کردند و یکی از سارقان با شلیک گلوله مجروح شد در همین هنگام سارق دیگر دست به سلاح شد و با اسلحه کلتی که به‌همراه داشت به‌سمت مأموران تیراندازی کرد. اما مأموران نیز او را هدف گرفته و درنهایت با شلیک گلوله وی را به قتل رساندند. این درحالی بود که در بازرسی بدنی از دزد جوان به‌نام آرش، مقداری طلا و جواهرات سرقتی کشف شد. در ادامه نیز مشخص شد خودروی پرشیا متعلق به سارقی است که در این فرار کشته شده است.

جسد متهم جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و دزد مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد. آرش پس از بهبودی به سرقت از خانه با همدستی دوستش که در تیراندازی کشته شده بود اعتراف کرد. به دستور بازپرس بهشتی، از شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات در رابطه با سرقت‌های احتمالی متهم جوان ادامه دارد.

سابقه داری؟

4 سابقه سرقت دارم و 5 سال از عمرم را هم در زندان گذراندم. بعد از آزادی تصمیم گرفتم دوباره سرقت هایم را از سر بگیرم اما با این تفاوت که فکر کردم اگر همدست داشته باشم بهتر است.

چطور با همدستت آشنا شدی؟

 پاتوقم یک قهوه خانه در قلعه حسن خان بود. شاهین را که آنجا دیدم بلافاصله شناختمش او هم به خاطر سرقت در زندان بود اما با هم صمیمی نبودیم. رفت و آمدهایم به پاتوق مشترکمان باعث شد که باهم صمیمی شویم.

چرا بعد از آزادی توبه نکردی؟

پول نیاز داشتم، می‌خواستم ازدواج کنم. عروسی خرج دارد و من هم که پس‌اندازی نداشتم.

چرا آن شب ماشین را کنار خیابان رها کردید؟

ماشین مال همدستم بود. او گفت بهتر است یک جوری ماشین را پارک کنیم که بعد از سرقت بتوانیم با سرعت سوار شویم و فرار کنیم.

شگرد سرقتتان چه بود؟

 زنگ خانه‌های چراغ خاموش را می‌زدیم و اگر کسی در را باز نمی‌کرد با دیلم در خانه را تخریب می‌کردیم.

آن شب چند سرقت انجام دادید؟

دومین سرقت بود که پلیس ما را دید و گرفتار شدیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت متهم سارق تعقیب و گریز مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 849337 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • سارق احشام در دام پلیس نکا