Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه رشته موتورسیکلت سواری برای بانوان اصفهانی سنگین است

نایب رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: رشته موتورسواری هزینه‌های سنگینی دارد که یکی از بزرگترین مشکلات و چالش‌های این رشته ورزشی برای بانوان موتورسوار اصفهانی است.

زهرا پیکان‌پور افزود: رشته موتورسواری در بخش بانوان نوپاست و حدود ۲ سال است که شکل گرفته و تنها ۱۰ بانوی اصفهانی در این رشته فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موتورسواری حتی بیش از اتومبیل‌رانی در میان بانوان مورد استقبال قرار گرفته است ادامه داد: به دلیل بالا بودن هزینه‌های فعالیت در این رشته پرهیجان، ما در این بخش ریزش داریم و بانوان پس از گذشت مدتی از این رشته خارج می‌شوند.

۱۳۰ پزشک و امدادگر ورزشی در اصفهان فعالیت می‌کنند

رییس هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: این استان به سبب فعالیت ۵۰ پزشک دوره دیده و ۸۰ امدادگر ورزشی کمبودی در این زمینه برای پوشش رویدادهای ورزشی ندارد.

احمد باقری مقدم اظهارداشت: این هیات انواع رقابت‌های استانی، ملی و بین‌المللی در استان را پوشش پزشکی می‌دهد و بر اساس گستردگی مسابقات، شمار پزشکان و کارشناسان پزشکی ورزشی حاضر در آنها متفاوت است.

وی با بیان اینکه هزینه حضور میانگین کارشناسان این هیات، ساعتی ۱۵۰ هزار ریال به ازای هر پزشک یا امدادگر ورزشی است، ادامه داد: رقابت‌های بانوان هم توسط پزشکان و امدادگران زن پوشش داده می‌شود تا میزان سلامت ورزشکاران حاضر در میدان‌های  ورزشی  به بهترین شکل حفظ شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بر اهورا بهبهان غلبه کرد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ بر اهورا بهبهان را شکست داد.

دیدار بین تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و اهورای بهبهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۳ بر۲ پیروز میدان شد.

تیم میزبان که حضور تماشاگران خود را برای این دیدار رایگان اعلام کرده بود، بازی را هجومی آغاز کرد و حمله‌هایی وی دروازه حریف تدارک دید تا توانست در رقابتی نزدیک و جذاب، پیروز میدان شود.

سرمربی اهورا بهبهان: گیتی‌پسند از تجربه بازیکنانش برای پیروزی بهره برد

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان گفت: گیتی پسند اصفهان در دیدار مقابل تیم ما، بخوبی از تجربه بازیکنانش برای پیروزی بهره بود.

محسن علیپور بعد از شکست تیمش مقابل تیم گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما کاملاً بومی است و نسبت به دیدار قبلی خود با تیم گیتی‌پسند، چند بازیکن مهم خود را در این بازی در اختیار نداشت.

سرمربی اهورا با بیان‌اینکه امسال شرایط تیم ما سخت شده است، افزود: در بازی امروز بازیکنان من تلاش زیادی کردند ولی تیم میزبان با استفاده خوب و درست از تجربه بازیکنان خود پیروز میدان شد.

سرمربی گیتی‌پسند: روی اشتباهات فردی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تیم ما روی اشتباهات فردی گل خورد و تیم حریف بیشتر دفاع می‌کرد.

حمید بی‌غم پس از پیروزی تیمش مقابل اهورا بهبهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم اهورا بیشتر بازی را در زمین خود دفاع می‌کرد و در مجموع بازی سنگینی نبود.

وی افزود: نتیجه دیدار امروز نزدیک به هم بود، چون گل‌های تیم حریف روی اشتباهات فردی بازیکنان ما به ثمر رسید و تیم حریف بیشتر در حال دفاع بود.

منصوریان،گل محمدی و قلعه نویی مربیان برتر فوتبال ایران شدند

علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و امیرقلعه‌نویی در پایان سال ۲۰۱۹ و در رده‌بندی بهترین تیم‌های باشگاهی جهان به ترتیب مربیان اول تا سوم ایران شدند.

 در آخرین جدول رده‌بندی بهترین تیم‌های باشگاهی جهان در انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی که توسط سایت معتبر  (clubworldranking) انتشار یافت ؛ استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان به ترتیب با یک و ۲۲ پله صعود کردند.

اصفهان بالاترین رتبه آموزش نجات غریق را در کشور دارد

نایب رییس هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان گفت: این استان بالاترین رتبه آموزش نجات غریق را در میان هیات‌های نجات غریق کشور به خود اختصاص داده‌است.

مرضیه موفق افزود: در حوزه آموزش و پرورش نیز در بحث آموزشی، استان اصفهان از سال ۹۵ تاکنون مقام اول نجات غریق را داراست.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف ادامه داد: هیات نجات غریق استان سعی در ارتقای سطح کیفی آموزش مدرسان، مربیان و منجیان نجات غریق استان دارد.

دیدار فینال لیگ برتر فوتسال امید کشور ناتمام ماند

دیدار تیم‌های فوتسال امید گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری در حالی که با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، در ثانیه‌های پایانی بازی نیمه تمام ماند.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال امید کشور در ورزشگاه پیروزی اصفهان بین تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند ساری برگزار شد و در حالی که بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، در ثانیه‌های آخر نیمه تمام ماند.

ابتدای این دیدار تیم مهمان از سوی سید بهداد شیخ سلیمی به گل رسید و گیتی‌پسند برای جبران گل تلاش کرد و ضربه بازیکن این تیم، مهدی مهدی‌خانی در پنالتی نقطه دوم گل نشد.

تیم بسکتبال بانوان نامی نو از بانوان شهر گرگان شکست خورد

تیم بسکتبال نامی نو اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مغلوب بانوان شهر گرگان شد.

دیدار تیمهای بسکتبال بانوان نامی نو و شهر گرگان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آرارات اصفهان برگزار شد.

در این دیدار تیم میهمان در یک بازی هوشمندانه تر با نتیجه 63 بر 44 پیروز میدان شدt این دیدار در مجموع چهار کوارتر نماینده گرگان پیروز شد و صدر جدول را از نامی نو گرفت.

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن بر شورا و شهرداری قزوین غلبه کرد

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور روز پنجشنبه شورا و شهرداری قزوین را شکست داد.

دیدار بین تیم‌های والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان و شورا و شهرداری قزوین از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر صفر میهمان را شکست دهد و روانه خانه کند.

در این دیدار ذوب آهن در ست اول: ۲۵ بر ۱۹، ست دوم: ۲۵ بر ۱۷ و ست سوم: ۲۵ بر ۹ توانست تیم قزوین را مغلوب کند و پیروز شود.

تیم بانوان سپاهان اصفهان بر پالایش گاز ایلام غبله کرد

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان روز جمعه توانست با نتیجه سه بر صفر پالایش گاز ایلام را شکست دهد.

هفته یازدهم  لیگ برتر فوتبال بانوان امروز از ساعت ۱۱ صبح در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در اصفهان تیم سپاهان اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام بود که توانست در یک دیدار جذاب  ودیدنی تیم مهیمان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و روانه خانه کند.

در این دیدار برای تیم بانوان سپاهان هاجر دباغی، شقایق روزبهان و نگین زندی گلزنی کردند.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم از سی و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران عصر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با قطعی شدن قهرمانی زودهنگام صنعت مس کرمان، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید.

در مهمترین دیدار امروز صنعت مس کرمان توانست با پیروزی مقابل زغال سنگ طبس و کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود و رساندن امتیارات خود به عدد ۴۰، سه هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند. مس که تمامی بازی‌های خود را تا پایان هفته نوزدهم بدون شکست به پایان رساند، با کسب این پیروزی اختلاف امتیاز خود را به ۷ رساند تا بالاتر از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند کاپ قهرمانی لیگ سی و ششم را از آن خود کند تا دیدار هفته آینده بین شهید شاملی کازرون و گیتی پسند برای کسب رده دوم از حساسیت بالایی برخوردار شود.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز ۳۲ بر ۲۵ فراز بام خائیز دهدشت را شکست داد تا با ۳۳ امتیاز همچنان در رده دوم جدول بایستد و منتظر دیدار حساس با شاگردان کیوان صادقی در شهر اصفهان و در هفته بیستم باشد. پرواز هوانیروز اصفهان هم که به گچساران رفته بود تا با نفت و گاز بازی کند، دست به کار بزرگی زد و توانست شاگردان حمید ربانی کیا را در خانه متوقف کند و در امتیاز ۲۷ با این تیم به تساوی برسد تا امیدهای خود را برای بقا در لیگ زنده نگه دارد.

آلومینیوم اراک نیز در خانه مقابل پیکان سبزوار متوقف شد تا با یک امتیاز این بازی شمار امتیازات خود را به ۸ برساند تا دیدار این تیم مقابل پرواز در هفته بیستم به جنگی برای ماندن در لیگ تبدیل شود. فولاد مبارکه سپاهان نیز کار سختی مقابل پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نداشت و ۴۱ بر ۲۴ به پیروزی آسان رسید تا با ۲۸ امتیاز امید فراوانی برای رسیدن به سکوی سوم لیگ داشته باشد.

در آخرین دیدار امروز و در دربی اصفهان گیتی‌پسند مقابل همشهری خود موفق ظاهر شد و با پیروزی مقتدرانه خود برای نیروی زمینی شهید شاملی که در هفته آینده با این تیم بازی دارد، خط و نشان کشید.

نتایج کامل رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

صنعت مس کرمان ۳۲ - زغال سنگ طبس ۲۴

نفت و گاز گچساران ۲۷ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۷

آلومینیوم اراک ۳۲ - پیکان خراسان ۳۲

فولاد مبارکه سپاهان ۴۱ -پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۴

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۵

فولاد سپاهان نوین ۱۷ - گیتی پسند اصفهان ۲۴

با این نتایج صنعت مس کرمان با ۴۰ امتیاز به قهرمانی رسید و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۳ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۸، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۱، پیکان خراسان با ۱۵، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۸، پرواز هوانیروز با ۷ و فرازبام خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

براساس آئین‌نامه مسابقات لیگ برتر هندبال چنانچه در پایان مسابقات لیگ یا متمرکز دو یا چند تیم در مجموع دارای امتیاز مساوی باشند، رده‌بندی ابتدا براساس محاسبه امتیازات رد و بدل شده بین همان تیم‌های هم امتیاز انجام می‌شود، سپس تفاضل گل‌های رد و بدل شده بین تیم‌های هم امتیاز و گل زده بیشتر تیم رتر را مشخص خواهد کرد.

سپس در صورت عدم حصول نتیجه تفاضل گل در کل مسابقات و گل زده بیشتر در کل مسابقات رده‌بندی را مشخص خواهد کرد.

گفتنی است هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6092523

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان