Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار آر تی به نقل از یک منبع نظامی سوری امروز (شنبه) اعلام کرد، ارتش سوریه اهدافی متخاصم در اطراف فرودگاه نظامی حماة در شمال این کشور را دفع کرده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته نیز سامانه‌های دفاع هوایی سوریه موشک‌های متخاصم را که از سمت اراضی اشغالی شلیک شده بودند، دفع کردند.

یک منبع امنیتی عالی رتبه در آن زمان گفت، جنگنده‌های اسرائیلی اقدام به موشک پراکنی از حریم هوایی اراضی اشغالی و حریم هوایی لبنان به سمت خاک سوریه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روز یک پهپاد در حریم هوایی شهر جبله در حومه لاذقیه ساقط و حملات پهپادی بر فراز فرودگاه نظامی حماة دفع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش سوریه فرودگاه نظامی حماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!