Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:16:18 GMT

رکورد تاریخی بانوان شهرداری بم در فوتبال کشور

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۸۷۶۶

رکورد تاریخی بانوان شهرداری بم در فوتبال کشور

نایب رییس هیات فوتبال بانوان استان کرمان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان چندین دوره از لیگ برتر بانوان کشور، ۴۰ بازی متوالی بدون شکست را پشت سر گذاشته است.

مرضیه جعفری افزود: آخرین شکست تیم فوتبال شهرداری بم به بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در مقابل تیم بانوان سپاهان اصفهان بر می گردد و از آن روز تا کنون تیم فوتبال شهرداری بم از هیچ تیمی شکست نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی های متوالی برای شهرداری می تواند یک رکورد تاریخی در فوتبال کشور باشد.

.

برچسب‌ها بم کرمان ورزشی فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم کرمان ورزشی فوتبال بانوان بم کرمان ورزشی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد